• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-11-18 18:29:29 följande:
    Vad sägs om mina två som jag la in?
    Den han la in igår var okej där killen hade en enorm rumpa på knäet men man såg ju inte hans ansikte.

Nä alltså jag vet inte

Jag verkar inte ens ha utvecklat en manssmmak. Det är något fel på mig.
    Jag har skitsvårt att se en man på bild och säga WOW! Jag är väldigt icke visuell på det viset. Jag tänder aldrig på ett utseende. Jag tänder på hans röst, hur han rör sig, hans blick...sådant som inte kan fångas på bild.   
    Jag tror det är därför de snyggaste männen på jorden, är de jag känner IRL. 
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-18 17:14:32 följande:
    Trampade jag på en öm tå där, eller? Solig
    nej det är ok, jag ser som ett mönster bara at du har n viss läggning för det emellanåt....inget mer ;)
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-18 18:32:48 följande:
    Nä alltså jag vet inte

Jag verkar inte ens ha utvecklat en manssmmak. Det är något fel på mig.
    Jag har skitsvårt att se en man på bild och säga WOW! Jag är väldigt icke visuell på det viset. Jag tänder aldrig på ett utseende. Jag tänder på hans röst, hur han rör sig, hans blick...sådant som inte kan fångas på bild.   
    Jag tror det är därför de snyggaste männen på jorden, är de jag känner IRL. 
    Jag är skitkonstig.

Jag lägger märke till hans ögonbryn, nagelform, händerna ska vara avlånga och stora, stora fötter, ögonfärg, hårfärg, röst, sättet han sitter (det är så fruktansvärt med killar som sitter med bena i famnen som kvinnor eller har ena benet på den andra). Ja, för att nämna några saker. Oskyldig
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • lille Birger
    I Blackrose I skrev 2011-11-18 18:29:29 följande:
    Vad sägs om mina två som jag la in?
    Den han la in igår var okej där killen hade en enorm rumpa på knäet men man såg ju inte hans ansikte.
    Där är ansiktet med

• och
    Aynrand skrev 2011-11-18 18:35:35 följande:
    nej det är ok, jag ser som ett mönster bara at du har n viss läggning för det emellanåt....inget mer ;)
    En läggning för att irritera dig?
    The hard way is the right way.
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-18 18:22:29 följande:
    Det är ju nästan lite synd om han till vänster. 
    skit what a monster....
  • och

Birger, dina bilder suger idag. Skrikandes

The hard way is the right way.
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-18 18:40:21 följande:
    En läggning för att irritera dig?
    nej inte det heller
    gjorde mig nyfiken bara....
Svar på tråden Trash-tråden