Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:08:58 följande:
    Har A-kort, och kört lite grann båge, men det var inget jag fastnade för, kände mig så jädra oskyddad, och ändå håller jag på med en del extremsport som tex fallskärmshoppning utan att vara ett dugg orolig. 
    Men just sitta på en båge i kanske 180 knyck med träden svisandes förbi kändes lite osäkert.

Jag har alltid mycket "säkerhetstänk" i bakhuvudet - säkert pga vad jag lärt under tiden jag skydiver - tittar altid var nödutgångarna finns vid hotellvistelse, hur många dörrar fram till trappan, hur många stolsrader fram till nödutgången när jag flyger reguljärt, exakt hur alla nödutgångar öppnas osv osv, säkert därför motorcykel känns osäkert. Jag är inte paranoid, försöker bara vara förberedd på vad som komma kan.

(Jag vet. Fallskärmshoppning !!!!!!!!!!)

Men däremot finns det inte mycket som går upp mot ljudet från en Ducka. Den låter bara så jävla underbart. 
    Har däremot aldrig kört Ducka själv, men det skall vara ganska jobbig maskin på längre sträckor. Men ljudet från Duckan är musik för Gudar. 

M1A1 Abrams har ju gasturbin, det är väl ändå miljövänligt. Så försök inte med mig.......
    VAD är en ducka?
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-14 17:15:00 följande:
    Du är rolig, Anton.

Ditt förslag är alltså att Aynrand skippar mc:n och köper en stridsvagn istället?

Kan han inte bara få komma och mysa lite i ditt skyddsrum när han känner sig deppig istället? Om det blir lite tråkigt att sitta i bunkern kan jag komma och underhålla er. Eller mest dig. Hjärta   
    Väggar av typ...pansar, tända ljus och en måltid bestående av grodlår, sniglar och en älg som Anton själv skjutit. Aynrand dricker ett glas rött och Anton sippar på det hembrända som han producerat i ladugården och Aynrand är för snobbig för att dricka (puss Aynrand), allt detta intages tillsammans med kvinnlig underhållning av hög klass.

Lovely.
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:42:02 följande:
    Ungefär så, hade tänkt mig du och och. Fast det skall förstås vara vildsvin. Och inget annat.

Well som sagt, om Aynrand sitter bredvid dig är det mycket möjligt att jag inte riktigt ser dig.
    Kram på det!!! Gravid 
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-09-14 17:49:52 följande:
    Enligt egen uppgift har Anton bra gräs. Om jag ser till att bli bjuden på det först behöver jag inte äta eftersom det mättar så. Dessutom blir jag en bättre bilförare, så jag kan skjutsa A och A till akuten efter att de har rykt ihop då de har olika åsikter om vad som borde räknas som finkultur eller nåt åt det hållet.

Allt detta har jag lärt mig genom att tillbringa mer än 180 dagar på FL.  
    Ja herregud...
    Men gräs är bra. Jag sitter gärna i en circle of trust och puffar på en joint med er. 

Fast jag tror att Anton är mer våldsbenägen än Aynrand.

FL slår Nationalencyklopedien!   
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-09-14 17:56:34 följande:
    Det får jag vackert tugga i mig, är övertygad om att och ser till att jag får den behandling jag så väl förtjänar.

Det gläder mig oerhört att du skickar med en vacker smiley till mig. 

Kram på dig med. 
    Givetvis gör hon det {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Trash-tråden