Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

hallå i trash tråden ...
    Måndag...finns det inga rumpbilder här inne?

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-07 10:13:15 följande:
    Jag väntar på din...!
    min rumpa eller min bild?
  • Aynrand
    lille Birger skrev 2011-11-07 10:48:04 följande:
    Jag hittade en jättesnygg bild häromdagen på en kvinna som står i bröllopskläder och sminkar sig. Själv tycker jag att hon är urläcker men hon kanske är lite för rund för din smak. Obestämd
    test me!
    jag är desperat så alla rumpbilder är välkomna....
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-07 12:48:21 följande:
    @Aynrand: bara slå upp en Atlas, leta upp en världskarta. Där har du en bild på min rumpa.
    Hej Agri...long time no see
    skicka länk ju!
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 13:55:11 följande:
    Fan tjejen, du har mer gemensamt med mig än min egen syrra. Kyss

Makens bror har en farm i en liten bondehåla utanför LA där han och hans fru föder upp hundar och som säljer. Det är också en av mina dröm. Att få ha en farm som är självförsörjande. Fatta att få gå runt på farmen och göra det som ska göras. *Dagdrömmer*

Tror jag har sett för mycket på lilla huset på prärien och High Chaparall. Nej, men jag ska fan i mig ha en farm innan jag dör där jag föder upp hundar.

Jag passar inte heller in någonstans. Jag har lärt mig att hålla upp en fasad och spela roller för att passa in där jag befinner mig men det är inte jag. Jag kan skifta från att ha spelat en superduper religiös muslim till att vara rena rama perversa du någonsin har träffat i ditt liv. Det enda personen som någonsin fått en rättsida på mig och som jag är 100% mig själv i närheten förstörde jag mina chanser hos för länge sen.....
    Hej Rose, en farm med hundar.....
    Hmmmm jag ställer mig frågor...har aldrig ätit hund men men
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:16:13 följande:
    Skoja inte med mig om hundar A. Jag är helt omöjlig när det kommer till detta. Just nu har jag tårar i ögonen. Åh, tanken på att äta en hund får mig svimfärdig.
    bra, jag gillar hundar med även om jag inte vill ha...jag är uppvuxen med hund hos mina morföräldrar...frågar du mig så tycker jag bättre om katter...de är vackra fria starka och självständiga!
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:25:01 följande:
    Jag har inte spotify. Vad är det för fel på Youtube? Skrikandes

Jag är omöjlig när det kommer till hundar. Slår slint i skallen när man skojar om hundar.
    Min pappa har bott 3månader i Malaysia och när han visade bilder på restauranger där dom hade katter i grillstället istället för kycklingar och grillade hundhuve så mådde jag dålig i flera veckor. Usch......
    skoja inte, för en del är det en fråga om överlevnad, min morfar var motståndsman under 2:a världskriget...utförde sabotage mot nazister, levde i Alperna och livet var mkt hårt, han berättade för mig att han var tvungen att äta katt för att överleva och trots att han älskade djur.
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:52:53 följande:
    Att äta något för att man varit tvungen är en annan sak än att frivilligt välja att äta det. Sen har jag en religiös orsak till varför jag känner så stark för hundar som jag gör...
    Tycker inte din morfar gjorde fel.
    for the record.....han berättade att det smakade lite som kyckling...
  • Aynrand
    I Blackrose I skrev 2011-11-07 14:59:33 följande:
    Aynrand?

Visst är den är cartoonen fransk? En av mina favorit cartoon när jag var liten i Iran. *Drömmer mig bort*
    Mannen hette om jag nu stavar rätt Jean bon jean eller nåt sånt.

baarbaapaapaa.files.wordpress.com/2009/03/bin...
    yepp det stämmer, jag kollade på det med....
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2011-11-07 14:50:10 följande:
    Bon jour dear!
    Alltså en atlas är en hederlig gammal kartbok. Det borde ju tom en it-förnedrare som du gilla.

Men du har fortfarande tillgång till mitt privata galleri. Där haglar det av rumpor .
    jag är ingen IT förnedrare alls haha....grejen är att jag inte äger någon sådan atlas längre...

Är det bra med din rumpa annars?
Svar på tråden Trash-tråden