Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-03-28 23:41:51 följande:
    Anton: Jag ska kolla och om det är så att jag har fel lovar jag att du kan få låna vår traktor om du kommer på besök? Vi köpte nya snökedjor till den i somras!
    Är den större än min 1056:a ???

Isf låter det intressant. Fast jag vill förstås sätta på dig också, Yoyna, hårt, annars kan du glömma att jag hälsar på !!! 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-03-28 23:49:04 följande:
    Men jag pallar inte att kolla igenom den tråden. Jag är så nöjd med vår lilla klubb för inbördes beundran, den duger utmärkt för mig!

När vill du köra traktor Anton? Kram!
    Passar det om en timme ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-03-28 23:53:52 följande:
    Ja, du får väcka mig om jag somnat?
    Det kan du ge dig fan på att jag ska. 

Med tanke på vad som väntar...... 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-03-29 00:15:38 följande:
    Anton: väntar? Traktor-race?
    Lägg du dig så länge, kära Yoyna, så får du se om nån timme vad jag menar....
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-03-29 00:23:10 följande:
    Jag ligger redan Anton !!!
    Vi pratar samma språk här märker jag...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-29 21:51:24 följande:
    Min nagel gick av idag Gråter
    Shit alltså, det var illa, kräver olyckor av den digniteten ambulans till närmaste sjukhus, med kapacitet som Sahlgrenska. Minst ???

I så fall är det synd om dig på riktigt, Maria. Usch å fy..... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-29 22:44:04 följande:
    Ja
    Det är inte alls sexigt med 9 långa fina välvårdade naglar och en kort ful ska jag tala om för dig. 
    Jag ringde en väninna som jag vet förstår mig på detta område och hon sa att när olyckan hände henne, brukade hon helt enkelt sätta ett plåster på och låtsats att hon skurit sig i köket, så att hon slapp se olyckan. 
    Nu är jag, som kanske vet, Maria, inte expert inom nagelkirurgi, men jag har för mig att det finns lösa grejer du kan klistra på så länge, tills din egen vackra nagel återfått den ursprungliga formen och lystern.

Bara ett tips av en lekman. Du behöver inte tacka mig, Maria, jag gör detta av ren och oförfalskad vänlighet.

Och så gillar jag dig jävligt mycket också. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-29 22:53:44 följande:
    Tack Anton, men jag är way ahead of you.
    Jag panikringde nagelsalongen 19.30 och någon svarade (ren tur), så mina fingrar, eller iaf ett, ligger på operationsbordet redan i morgonbitti. För detta är helt oacceptabelt.

Tack Anton, du är snäll.   
    Det gläder mig, på riktigt, att det ordnar upp sig till det bästa, Maria.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-03-29 23:10:38 följande:
    Anton: jag sov hela natten, vad berodde det på???
    Att GPS:en la av efter en halvtimma, och, att du glömt ge mig ditt telefonnummer. Men det lilla misstaget kan du ju rätta till nu, Yoyna, så skall jag nog hålla dig vaken en stund i natt.

PM...personal message. Du vet !!! 

Jag vill fan inte missa dig en gång till.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-03-29 23:28:27 följande:
    1. Anton: Herregud, du gör mig lätt generad!!!

2. Jag skulle aldrig våga ge dig mitt nummer!!!
    1.  Tror jag på så mycket jag vill...

2. Fegis.
Svar på tråden Trash-tråden