Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Perry the Platypus skrev 2011-10-24 17:15:31 följande:
    Om jag var du skulle jag spara shoppingpengarna till USA. 
    Jajo, jag vet att jag borde göra det men jag behövde få komma ut och köpa lite strunt och känna mig levande. Har inte gjort något annat än att grubbla och tycka synd om mig själv senaste dagarna. Köpte faktiskt kaffe från Espresso house som har stans godaste kaffe näst efter seven/elevens choklad kaffe. Jag vet att jag leker med min hälsa men jag har faktiskt ätit rätt hela dan idag så en kopp kaffe lär inte göra något.

Angående att shoppa i USA så är det helt sjukt vilka priser man hittar där borta. Sist jag var där så köpte jag en fake Gucci väska från chinatown för 20$. Jag var så nöjd.
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-24 20:56:23 följande:
    det brukar vara så att vi killar får shoppa till fullt pris för det mesta. är det på rea då är något fel...
    Exakt. Kollade lite på killkläder som var på rea idag men det var som du säger. Något var fel men tjejkläder kan man hitta riktig fina på rea. Ska till Gina Trico imorgon. Hann inte med det idag.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-24 21:05:43 följande:
    Är det verkligen kul att handla sådär mycket kläder?

Jag köper kläder typ en gång om året.
    Jag älskar att köpa kläder. Det bästa jag vet. Skulle behöva ha en garderob lika stor som en vardagsrum.
  • I Blackrose I
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-10-26 08:37:21 följande:

Aynrand....

Hahahaha, den ska jag fan visa B. Han gnäller alltid att han fryser om K-ken.
  • I Blackrose I
    och skrev 2011-10-28 13:17:47 följande:
    Dina trådar är roliga Birger.

Hoppas alla här får en väldigt givande helg. Solig 
    Känner en som nog kommer få sitt livs äventyr nu ihelgen. Drömmer

Här är det fullt upp. Imorgon fotografering och på söndag ska Nik ha kalas.

Puss på dig tjejen. Hoppas allt väl.
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-10-29 14:15:37 följande:
    Det låter skoj.Glad Vad är det som ska fotograferas?
    Snarare vem. Lilltrollen fotades. Det tog tre timmar allt som allt men bilderna blev helt perfekta. Min lilla sötnos.
  • I Blackrose I

Hej på er

Har haft kalas till Nik och jag har hållit mig borta från sprit. Det var svårt men det gick. Jag har så mycket mat över att jag skulle kunna mata en hel stad känns det som. Men tårtan är uppäten och inte enda tugga tog jag.

Hoppas allt väl med er.

• I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-10-31 10:36:53 följande:
    har du mkt mat över får du bjuda oss alla...jag är bra på att äta
    Jag tänkte skriva något förbjudet men jag ska vara en fin flicka.

Jag har hela kylen full med mat. Jag har intelärt mig hur mycket jag ska laga så jag får alltid en hel del över. Ska hem till mamma och lilla syster idag och tar med mig en del sådenblir uppäten.

Allt väl med dig? Återhämtad dig?
  • I Blackrose I

Jag är förbannad.......

• I Blackrose I
    och skrev 2011-10-31 17:12:20 följande:
    För att?
    Jag vill ta död på alla mullorna i Iran. Pratade med en vän och tre stycken av mina bekanta har blivit arresterade för propaganda mot regimen. Suck.....
    Sist kostade det en jävla massa pengar att få ut dom. Känner mig så hjälplös och vet inte vad jag ska göra.
Svar på tråden Trash-tråden