Inlägg från: sumpbävern |Visa alla inlägg
  • sumpbävern

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 23:24:34 följande:
    Jaha?
    Inte poängen, men visst. 

Du ville ha sagt att de är diskriminerade och ger igen på damerna med snopp?
  • sumpbävern
    Kattdamen skrev 2011-12-30 23:32:45 följande:
    Hörru, damer med snopp måste också få något.

Nu var du nästan småvidrig 
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-30 23:19:38 följande:
    Sumpis jag tänker inte ens kommentera den långa texten.
    Jag har redan kommenterat den i ett annat inlägg.
    Finns liknande instruktioner på nätet om hur man kokar glögg eller stoppar upp ett äpple i rumpan.
    Folk försöker lura systemet på alla sätt, svenskar är t ex överrep vad gäller bedrägeri. 
    Jag förnekade aldrig att folk försöker fuska sig in, jag frågade hur. Nu har du svarat, sweet.    

Självklart har du kacklat om den i andra inlägg. Ja, det finns instruktioner på allt galet. Bla hur man snabbast monterar ner landet Sverige genom att rösta på MP och V.

Vill du ha källa på det också?   
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 00:11:16 följande:
    Haha, det här var underhållande läsning. Vilka källor.

NG, jag kunde inte svarat bättre själv.

Men du borde starta en ny blogg, och lägga in allt i så kunde du bara hänvisa till den och slippa skriva långa inlägg.    
    Det finns redan många bloggar som visar hur det verkligen ser ut i Svedala, Avpixlat är en av dem.
  • sumpbävern

Jag kan glädja er med att det finns hopp om framtiden för det sönderflummade Sverige.

">

• sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-31 13:16:08 följande:
    Jag noterar vad jag redan visste; Du har svårt att skriva sakliga inlägg utan att använda diverse påhittade eller redan existerande invektiv.
    Du är också karakteristiskt dramatisk, precis som de flesta som röstar på SD. Nedmontering, förfall, våldtäkt på vårt land, islamiseringen. Ja, det kan inte vara lätt helt enkelt. Med alla dessa överhängande hot.

Jag har aldrig, eller tänker aldrig, be om källa på din personliga åsikt.    

Vem är du att bedöma mina inlägg. Vem är du att berätta om diverse påhittade invektiv. Se bara vad du själv skriver " de flesta som röstar sd..bla, bla" Hur många av nästan 400,000 röstare har du egentligen diskuterat med? 10, 20, 30? Minns du ditt resonemang om att blablabla invandrare inte begår brott? Av de fåtal sverigedemokrater du själv har diskuterat med kan du med lätthet påstå att " de flesta sverigedemokrater"

Du vinner inga debatter genom att fråga om källor i varje mening du tragglar ihop. När du aldrig ens kollar upp dem gör du bara bort dig än mer.

Puss tösen   
  • sumpbävern
    lille Birger skrev 2011-12-31 00:11:31 följande:
    Nu var du så otydlig att det blev humoristiskt!

Rent "rumpmässigt" kommer det vara en fest antar jag.

Bara en liten påflugen fråga; jag känner inte dig men, har du en crusch på rövar i ladugårdsdörrformat?
  • sumpbävern

Nicegirl, du som är så duktig och vet allt. Kan du redogöra för mig hur Malmö kunde bli en kopia av Kabul, Baghdad eller vad du nu vill. Det bombas, bränns, skjuts och mördas i samma takt som i en storstad typ 5-8 -miljonersklass läste jag någonstans.

Tänkte bara om du vet varför skåningarna blivit så barbariska. 

• sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:20:34 följande:
    Efter att ha läst igenom dina inlägg i den här tråden är jag inte det minsta imponerad, samma gamla vanliga trams. En hopblandning av diverse populistiska idéer, och en tydlig oförmåga att se orsakssamband. Och vadå göra bort sig? Det var nog det dummast jag har läst idag.
    Och, hade du något vettigt att tillföra också? 
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:20:34 följande:
    Efter att ha läst igenom dina inlägg i den här tråden är jag inte det minsta imponerad, samma gamla vanliga trams. En hopblandning av diverse populistiska idéer, och en tydlig oförmåga att se orsakssamband. Och vadå göra bort sig? Det var nog det dummast jag har läst idag.

Kan du utveckla det där om orsakssamband. Blev lite intresserad.
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:27:30 följande:
    Jag har inte någon som  helst lust att lägga energi på att föra ett samtal med någon som så tydligt visar att han eller hon inte klarar av att diskutera på ett hövligt sätt.

Så kan man också smita undan. Jag hade inte några större förhoppningar om dig efter ditt första påstående dock.
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:27:30 följande:
    Jag har inte någon som  helst lust att lägga energi på att föra ett samtal med någon som så tydligt visar att han eller hon inte klarar av att diskutera på ett hövligt sätt.

Bevisa nu att man kan ha sjyssta lökar och ändå vara intelligent, höhö  ;)
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:37:44 följande:
    Jaa, så måste det ju vara!!! Jag smiter undan för att jag inte vågar svara på dina frågor och för att du egentligen har rätt!!!

Ha ha. Nej, jag är ju dum som ett spån som inte direkt höjda alla dina fina inlägg till skyarna.

Smart att göra det lätt för sig dock, även om det faktiskt inte brukar vara till någon större fördel i längden. 

Nej, herrejisses. Jag vill inte att någon ska hålla med mig till fullo eller höja mina inlägg till skyarna. Då skulle det ju knappast bli någon diskussion, eller hur?

Däremot stör jag mig på att någon kan säga att man har 100% fel i allt man säger. Det visar bara på att man har bestämt så från början  
  • sumpbävern
    och skrev 2011-12-31 15:40:03 följande:
    Du menar att du VILL ha hjälp av andra för att bli av med dina fördomar?

:P
  • sumpbävern
    lille Birger skrev 2011-12-31 15:41:50 följande:
    Nu är du fräck!

Jupp :)
  • sumpbävern

Gott nytt år på er vilka ni nu är. Ha en bra kväll.

Skål  Gravid   

• sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-31 18:02:08 följande:
    Vem har sagt det?
    Jag bad om källa, fick en, ifrågasatte (ska jag kopiera frågorna jag hade om den?), det tyckte du var jobbigt, bad om en källa där regeringen förnekar överrepresentationen, fick en, den visade inte ett spår av förnekelse och jag klistrade in att de istället bekräftade den.

Vad vill du liksom?
    Inte mitt fel att dina källor motbevisade grunden av ditt urpsrungliga resonemang.    

hallå där, skrev jag till dig eller?
  • sumpbävern
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-31 17:57:40 följande:

Va!?
    Vilket resonemang om "blablabla" invandrare inte begår brott?
    Jag kollade upp källorna, ska jag citera vad jag skrev om den?
    Du gör mig sur sumpis för du bara provocerar. Jag kommenterade utförligt både Affe och den andra källan, utförligt.
    En av källorna motbevisade vad du sa, att regeringen förnekar överrepresentationen. De snarare bekräftar den i källan du angav, vilket jag påpekade 2-3 gånger, utan att du ens noterade det.

Om det är att göra bort mig så bjuder jag på det med råge.

Givetvis ber jag om källa när du i varje mening kommer upp med otroliga siffror och påståenden. Är det jobbigt att jag ber om källa?        
    Bla bla bla, vad du snackar skit. Vilka otroliga siffror har jag uppgett, och hur kom affe in i diskussionen? Jag länkade fortfarande bara till en satir pa affes sajt. Öppna ögonen och ta bort händerna från öronen och sluta med dina inövade svar på allting.
  • sumpbävern

Förrsten, har du en källa på att källan har en källa?

Svar på tråden Trash-tråden