Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

och skrev 2011-12-11 01:14:29 följande:
    Det är sant. Fast med lite flyt så har de snygga kukar i alla fall. Eller vett på att hålla sig ur vägen.

Oj vad djup jag blev plötsligt, det här måste vara ett av mina bästa inlägg någonsin. Säg gärna till mig att det är dags att stänga av datorn och sova, tack.
    Helt klart det bästa du skrivit!!! Gå och lägg dig!!! Det ska jag göra.
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-11 21:28:16 följande:
    Alltså den här bilden i Aftonbladet med tillhörande text bara ÄR för kul, speciellt eftersom det ska vara en seriös artikel om brännskador.

HAHAHAH fyfan vad roligt
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-12-11 22:47:47 följande:
    Jag har nyss blivit lovad att få våfflor imorgon innan jag går till skolan! Tungan ute Perfekt start på dagen. Drömmer
    AAAAAAAAAAAH vad gott. Hur gör man våffelsmet egentligen? Är det som pannkaksmet?
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-12-12 00:46:01 följande:
    Har du ingen som kan köpa mjölk åt dig?
    Inte mitt i natten!
  • MrsAssault

Mitt barn kommer ha värsta trashnamnet, men alltså det går ju inte att ta ett svenson-namn till en mörkhyad, det blir feeeel. Nils? Jörgen?

• MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-12 16:53:24 följande:
    Där håller jag INTE med.
    Tänker på Olle i idol.
    Tycker det är ascoolt med "malplacerade" namn. Fast inte Jörgen kanske haha...
    Iofs om det hade varit en flicka hade hon ju hetat Solveig och det är ju inte så överdrivet internationellt

JOOOO nu ska han heta Jörgen bara för det och det är ditt fel!!!
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-12-12 23:04:29 följande:
    Blir ni som varit i den här tråden ett tag chockade om det kommer fram att Birger Jarl egentligen är en kvinna som råkat välja fel kön när hon startade sitt FL konto?
    Tror inte det går att chocka någon i den här tråden överhuvudtaget
Svar på tråden Trash-tråden