• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • MrsAssault
    lille Birger skrev 2011-11-21 20:03:10 följande:
    Nallekram tillbaka

Du är väl inte ledsen?
    Nä, jag tyckte bara synd om dig som dag ut och dag in utsätts för dessa pervons depraverade inlägg!
  • och

Allt kommer att ordna sig.

Jag lovar att bädda ner BJ och berätta min egen version av Guldlock och de tre björnarna lite senare, så han somnar lugnt och tryggt med snutten i handen.

The hard way is the right way.
  • och
    Yoyna skrev 2011-11-21 20:29:29 följande:
    Läs saga för mig med och? Vilken får jag höra?
    Rödluvan och den stora stygga vargen?
    The hard way is the right way.
  • MrsAssault
    och skrev 2011-11-21 20:26:09 följande:
    Allt kommer att ordna sig.

Jag lovar att bädda ner BJ och berätta min egen version av Guldlock och de tre björnarna lite senare, så han somnar lugnt och tryggt med snutten i handen.
    Jag vill bli nerbäddad mellan dina tuttar.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-21 15:12:27 följande:
    ja tack det är bra.....då blir det Xmas in California...kul!
    skall du inte bita svärmor i örat innan du åker?
    Ja, det blir det. Ska bli kul och jag börjar längta.
    Hehe, hon håller på att dö. Vem ska hon nu gå på nerverna när jag inte längre finns till hands?
    Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-21 15:20:40 följande:
    Stackaren! Förstår att det är en stor omställning för honom... Kram!!!
    och skrev 2011-11-21 15:22:47 följande:
    Jobbigt.
    Men det kommer bli bra på sikt. Nalle 
    Tack tjejer.

Ja, han vill inte lämna sina kompisar och några av hans släktingar kommer sakna honom oerhört mycket men men sånt är livet. Han kommer hitta nya vänner där, dessutom har vi kommit överens om att han ska få vara hemma nån månad så vi kan gå runt på stan tillsammans så han får se stan och komma in i det hela innan han får börja skolan. Det ska nog gå.
  • I Blackrose I
    MrsAssault skrev 2011-11-21 20:38:59 följande:
    Jag vill bli nerbäddad mellan dina tuttar.
    Jag vill också. Jag är inte alls på det humöret. Alltså min vanliga perversa tillstånd. Kan någon slå mig i huvudet så jag ställer om?
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-11-21 20:55:57 följande:
    Jag vill också. Jag är inte alls på det humöret. Alltså min vanliga perversa tillstånd. Kan någon slå mig i huvudet så jag ställer om?
    Inte jag heller egentligen, är för trött
Svar på tråden Trash-tråden