Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-15 20:28:18 följande:
    God kväll!

På tal om trash... Min dotter kom hem med en stor lykta, ett ridspö och en oöppnad förpackning med kritor ikväll. Som hon hittat i samfällighetsförenings insamling för grovsopor!!!   

Hon var så sjukt nöjd -Tänk vad folk slänger! Nu behöver vi ju inte köpa dom här sakerna!!!!   

Ridspö?
    Ge det till Aynrand, han behöver det!

Hahaha men vad gulligt av henne!
    Min dotter var också en trash-samlare när hon var yngre. När jag kom till hennes skola var hennes fack fullt av ölburkar! Tomma alltså, hon hade gått och samlat på dig runt skolgårdsområdet...    
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-15 20:36:37 följande:

Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-15 20:32:47 följande:

Ridspö?
    Ge det till Aynrand, han behöver det!

Hahaha men vad gulligt av henne!
    Min dotter var också en trash-samlare när hon var yngre. När jag kom till hennes skola var hennes fack fullt av ölburkar! Tomma alltså, hon hade gått och samlat på dig runt skolgårdsområdet...    
    jag lånar ut det, med rätt motivering. Har ett annat, längre, oxå som är bättre.   

Haha rätt motivering finns!
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-15 20:59:57 följande:
    Men det är seriöst bra, min man var i tyskland i somras och sumpade sin mobil men han gick bara ner till soprummet och hämtade en ny såfort han kom hem haha

Jag har smutsskräck, skulle bara inbilla mig att någon typ haft den i sin rumpa och sedan kastat den...
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-15 21:19:32 följande:
    Haha jag ska INTE berätta detta för honom, då kommer han också tänka så

Vi var och kollade på en lägenhet idag som var rätt fin men han VÄGRADE eftersom de som bor där nu har katt. Han tänker att hela lägenheten är "smittad" nu haha

Jaha ja....ogillar han katter?
Svar på tråden Trash-tråden