• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-22 16:44:22 följande:
    Det var en komplimang.
    gud vad jag skrev slarvigt...jag menade ja at jag är pervers och att det är en liten av mig och tackade för komplimangen.
    Elak är jag inte, inte så fall utav empati, kthet och viljan av att vilja göra gott för en annan människa
    Amen
    My faith is harder than you boobs
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-22 16:53:34 följande:
    Jag vet allt!
    låt oss ta om detta från början...du skulle utveckla dina tankar kring temat:

- Varför du vet att jag finner stimulerande att du gärna framstå som/är en fin flicka.

vsg
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-22 15:44:53 följande:
    Hej varför är kvinnan på bilden så glad?

Jag fick sån plötslig lust att klättra i träd.... wonder why?
    Naughty by nature
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-22 16:58:24 följande:
    Varför jag vet?
    Här?
    Nu?
    vsg
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-22 16:58:24 följande:
    Varför jag vet?
    Här?
    Nu?
    Darling jag har samma dilemma.
    Och jag ÄR en fin flicka. Det är bara vissa otäcka män som får mig att framstå som något annat.
    Naughty by nature
  • och
    Aynrand skrev 2011-11-22 16:51:54 följande:
    gud vad jag skrev slarvigt...jag menade ja at jag är pervers och att det är en liten av mig och tackade för komplimangen.
    Elak är jag inte, inte så fall utav empati, kthet och viljan av att vilja göra gott för en annan människa
    Amen
    Vi är nog mer överens än du tror. Solig

The hard way is the right way.
Svar på tråden Trash-tråden