• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-26 22:26:00 följande:
    Nej för då ringer jag soc, efter att jag startat en tråd om det på FL.
    Bara jag får skriva att hon ska dumpa honom (skit samma om det har med tråden att göra)
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-11-26 22:36:18 följande:
    Hur jan det komma sig att vi verkar vara ett helt gäng ensamma, frustrerade och uttråkade underbara kvinnor en lördagskväll? Vad gick fel? Varför sitter vi inte och är piffiga på nån bar och blir bjudna på drinkar???

Drinkar?
    Varför ligger vi inte fastbundna, skakande i extas? 
    Eau de Salope
  • och
    Agridulce skrev 2011-11-26 22:39:25 följande:
    Bara jag får skriva att hon ska dumpa honom (skit samma om det har med tråden att göra)
    Jag kan flippa ur och skriva inlägget med sjutton utropstecken där jag förklarar att hon är en idiot och att jag äcklas av henne. Eller honom, nu har jag glömt vad det skulle handla om.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-26 22:39:25 följande:

Såklart hon ska dumpa honom!!!
    Eau de Salope
  • Agridulce
    och skrev 2011-11-26 22:38:44 följande:
    Du är rolig.
    Haha..... du anar inte... kåt glad och jävligt otacksam.
    Naughty by nature
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-26 22:43:02 följande:
    Friskt vågat...
    ...hälften vunnet.

Alla som vill ha mitt telefonnummer för att ringa sliskiga samtal är välkomna att inboxa mig. Drömmer 
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-26 22:37:27 följande:
    Konkurrens höjer prestationen, tror du inte det?

Haha...Yoyna har fått mig att lyssna på Melissa Horn. Jag nästan dissade henne i början men har nu insett att jag strecklyssnar på alla hennes album fast det verkligen inte är min typ av musik (keeping up appearances). 
    Ja herregud.
    Melissa är underbar! Jag kände liksom på mig att hon var nått för dig baby! Å imorn ska jag på konsert...
  • och
    Agridulce skrev 2011-11-26 22:47:41 följande:
    Haha..... du anar inte... kåt glad och jävligt otacksam.
    Du ska vara kåt, glad och tacksam.

Det är antagligen förklaringen till att han drog.  
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2011-11-26 22:37:36 följande:
    Sist jag försökte blev mitt ragg trött och skulle hem och sova. Straffknull på den.
    Aj då! Bättre lycka nästa gång kanske?
Svar på tråden Trash-tråden