Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-12-16 13:44:11 följande:
    kukar som kukar liksom
    Vilken typ av kuk föredrar du?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-16 13:44:12 följande:
    Ja jag vet...
    Hjälp mig komma ut ur mitt skal? 
    Vet inte hur man ska lyckas med det! Man kanske kan börja med att använda ett sånt där lakan med hål för kuken när du har sex så du slipper kroppskontakt och sen gör man hålet störra allt eftersom?
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-16 13:52:22 följande:
    precis för att vara snuskigt i offentliga sammanhang dock inte annars haha

en sommar klänning med hål i fickor och inga trosor känns som en bra kombo tycker jag eller ett par byxor med stora hål i fikorna och inga kalsingar känns också som en bra kombo med
    Jag minns en gång för längesen när jag och min man skulle ut och festa och det var knas med tunnelbanan så vi fick ta en ersättningsbuss som var fullproppad, vi stod typ tryckta mot varandra som packade sillar och då passade jag på att smygrunka av honom lite diskret genom gylfen haha
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2011-12-16 14:11:33 följande:
    Naughty, naughty girl. Det där är väl lite svårare att genomföra nu som höggravid  antar jag .
    Haha ja något. Blir inte så mkt spänning nu för tiden
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2011-12-16 17:09:01 följande:
    Du Mrs Assault din son föddes inte igår och nu behöver du inte döpa honom till något franskt bögnamn ...visst är det bra?
    Jaaa vad skönt
  • MrsAssault

Han kommer aldrig födas. Det är egentligen ingen bebis därinne utan en jättestor tumör tror jag.

• MrsAssault
    Ernst Hugo skrev 2011-12-17 21:37:05 följande:
    Hallo Mrs. Tänkte på dig idag när jag åkte röda linjen, för visst sa du att du var vagnförare till proffessionen?
    Jag körde röda linjen förut men bytte till tvärbanan för fyra år sen
Svar på tråden Trash-tråden