• och

Trash-tråden

Aynrand skrev 2011-11-30 21:30:51 följande:
    hon ser glad ut...hon kollar över staketet...där bor hans granne som en en manisk onanist som runkar i sin trädgård......hon gillar det och hon är numera hans musa...
    Gillar han också att bjuda in grannarna på kaffe och baguette?
    The hard way is the right way.
  • och

Och hej Avigast. Solig

Allt väl? 

• och
    lille Birger skrev 2011-11-30 21:53:26 följande:
    Hon kan väl åtminstone respektera grannbarnen, kan man ju tycka. Skrikandes  Hade jag bott granne med henne hade jag gått in till henne och sagt att hon åtminstone får ta på sig ett nattlinne eller en tröja på överkroppen. (Eller så hade jag varit blyg och inte vågat säga något. Skäms)
    Säkert att du hade.
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:01:03 följande:
    Hej på er Solig

Hej!

Hur har du det? 
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-11-30 22:05:01 följande:
    Jodå, det är bra med mig. Fullt upp här hemma med allt som ska göras. Jag som trodde jag inte hade så mycket att packa är uppe i tredje resväskan Förvånad. Sen ska alla bjuda och träffa oss vilket har tagit på krafterna. Häxan gör sitt bästa att ge sin son dålig samvete. Nu senast spelade hon sjuk och åkte in till sjukhuset...Om man ändå kunde komma undan med mord så...
    Men tänk vad skönt, om en dryg vecka sitter du på ett plan och kommer inte behöva träffa henne särskilt många ggr mer alls. Solig

Förstår att du är trött dock. Du kommer nog somna på planet direkt när det lyfter när jag tänker efter.  
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-30 22:42:57 följande:
    Stödjer du att hon går omkring halvnaken inför barnen som leker på tomten intill?
    Barnen ser henne inte som ett sexobjekt. De skulle antagligen bara fnissa åt hennes stora rumpa.

Så för att summera skulle hon glädja både barnen och barnens pappa, fast på olika sätt. 
  • och
    lille Birger skrev 2011-11-30 23:19:59 följande:
    Vad klokt av dig. Jag hade inte alls tänkt i de banorna.
    Om du verkligen vill göra en god insats kan du skriva ut några av bilderna du har postat i den här tråden och stanna till vid alla förskolor i närheten och visa bilderna för barnen där.

De skulle skratta tills de kissade på sig, och det kan ju aldrig vara fel att sprida glädje. Solig 
  • och
    Agridulce skrev 2011-11-30 23:43:00 följande:
    Hello! Lagom okoncentrerad efter en kväll med kundvård och en itsy bitsy del av slampighet.
    Hej Solig

Några smaskiga detaljer? 
  • och
    lille Birger skrev 2011-12-01 00:29:07 följande:
    Stackars människa. Då får ni ta väl hand om henne  (om hon behöver det alltså).
    Om jag har fattat det hela rätt så vill Rose gärna det, men det är tyvärr olagligt.
Svar på tråden Trash-tråden