Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-05-07 13:26:20 följande:
    Håller Anton på och sätter upp en solotråd här?
    Nån måste ju hålla igång kommersen när alla ni andra är så jävla trötta. Ja, alla utom Maria då, hon verkar aldrig kunna bli trött. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-07 13:56:30 följande:
    Jag är inte trött, jag är bara gammal och less.
    Dessutom har ju jag sett alla filmer ni båda jiddrar om så jag känner mig som jag lufsar runt i ingenmansland här.
    Har du sett We Were Soldiers, min kära Agri ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 13:59:30 följande:
    Jag är outtröttlig och jobbig
    Har aldrig sagt att du är jobbig, och det tycker jag heller inte. Så det så...
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-05-07 14:00:08 följande:
    Så berätta vilken film jag bör se innan jag blir gammal och less?
    Nu skall vi endast välja filmer åt varann som motparten normalt inte skulle ladda sin DVD med. Annars blir det inget kul !!!
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-07 14:10:21 följande:
    Ja min kära Anton.
    Så du gillar krig, vad trevligt, min kära. Visst var den bra ???
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-05-07 14:32:17 följande:
    Haha, vågar knappt svara på den. Men den var inte dålig i alla fall.
    Och jag är inte så mycket för krigskrig. Dvs där lemlästning är det mesta man skildrar. Jag föredrar mer strategispelet osv.
    Inget fel alls om det är verklighetstroget, och i krig slits lemmar av. Tyvärr. Men det skall vara realistiskt också vad gäller handlingen. 

Och så, min kära Agri, behöver du inte skämmas för att du gillar krigsfilmer, det är ett trevligt drag.
  • Anton Chigurh
    Annelie skrev 2012-05-07 20:20:25 följande:
    Den där filmen är väldigt blodig. Du borde vara mer uppmärksam och inte posta barnförbjudna klipp i den här tråden. Någon kan få mardrömmar efter att ha sett det där.
    Väldigt blodig är väl å ta i, älskling, det är inte mer blod än vad som kan anses befogat...
  • Anton Chigurh
    Annelie skrev 2012-05-07 17:23:03 följande:
    Det är antagligen den bästa filmen av alla som räknas upp här idag.
    Du menar eftersom Ridskolan 3 inte varit uppe som förslag ännu ???
  • Anton Chigurh
    Driftwood skrev 2012-05-07 16:03:48 följande:
    Räknas Ran som krigsfilm Anton? Den är bra.

En intressant version av Shakespears King Lear  
    Har inte haft det stora nöjet att se den filmen, men jag förlitar mig till fullo på PM's omdöme här. Så ja, det är en krigsfilm.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-05-07 21:09:00 följande:
    Jämfört med mitt tips om Lady och Lufsen så tror jag att man kan kalla den väldigt blodig förstås.
    Som vanligt har du rätt, min underbara goding.....
Svar på tråden Trash-tråden