Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-18 20:28:45 följande:

Har man möjlighet (och ork!) tycker jag absolut att man ska ge sina barn allt det där. Och bära dem som om de var den sista droppen vatten...

Beundrar även mammor/pappro som är ensamstående och gör ett superjobb!

Jag ammade ettan tills hon var två år men lillkillen fick sluta när han var ett år för att jag inte orkade längre. Fortfarande dåligt samvete för det och jag natar att det var därför jag lät honom dricka välling hela nätterna istället!       

Hahahaha dåligt samvete, också något man nästan ständigt dras med som förälder...
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-18 20:31:07 följande:

Va kul med nya jobbet!!! Bra att du kunde börja direkt ju, de måste älska dig!

Sakna är jobbigt...

Jo tack, jag tänker och funderar. Analyserar lite och tar ett steg framåt och två tillbaka... Äh, du vet hur det är!      
    Haha ja, det var en överraskning! Kommer att bli kul.
    Ja sakna är jobbigt men också lite skönt tycker jag  att känna att man lever som någon brukar säga, gillar att se det så.

Mmm jag vet hur det är! Verkligen. Du vet var jag finns om du vill prata!   
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-18 20:31:51 följande:
    Ja jag vet, jag kommer oroa mig tills jag dör men just nu vet jag inte vad som är normalt eller inte och såfort något nytt händer så googlar jag och hittar en massa dödssjukdomar från helvetet. Jag vill ha en liten människa, det är lättare att förstå. Även om jag såklart kommer vara orolig jäääääääääääääääääämt ändå.

Man ska INTE googla när man är gravid.
    INTE någonsin. ALDRIG.

Inte långt kvar nu    
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-18 20:35:35 följande:

Ja, herregud... Men jag brukar intala mig och faktiskt säga till mina barn att jag gör så gott jag kan! Ibland går det bättre och ibland mindre bra...

Visst är det så. Men goda intentioner kommer man också långt...
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-18 20:43:37 följande:

Känna att man lever.... Mmm, visst det kan ju vara nyttigt. Om man råkat glömma bort det nångång för att allt är så rosenskimrande...

Vet att du vet. Hjärta Och detsamma du! 
    Hahaha ja precis...

Tack sötnos!Hjärta 
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-18 20:50:42 följande:
    ng, vad är det för jobb du fått? grattis!
    Kan bara köra med sköna omkrivningar här, men basically ska jag...ummm...

Tackla integrationsproblemen i förorten genom att överföra kunskap till...individer som av många på FL anses missanpassade och "omöjliga att integrera". 

Tack!   
  • Nice Girl Wrong Place
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 21:43:42 följande:
    Ja, det är jag nog. Lite iallafall men vissa går mig på nerverna.

www.familjeliv.se/Forum-26-175/m60241653.html

Inlägg #5519.

Säga vad man vill om sumpis, men Rose, du ser hur inlägget bemöts. Vissa negativa energier blir man tyvärr aldrig av med. Folk har extremt svårt att förstå vad du skriver om. Varför vet jag inte, men man måste ha upplevt det på nära håll tror jag...Kram!
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-09-18 21:59:15 följande:
    ett sidospår

tycker ni att burka kan vara sexig, det tycker jag
    jag har en helt otrolig erfarenhet från Singapore som gjorde mig hård...

Mmm du vet redan vart jag står i den här frågan...

Kvinnan måste varit vacker, synd att du inte kunde ta en bild, skulle älskat att se det du beskrivit. 
Svar på tråden Trash-tråden