Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-01-09 21:33:42 följande:
    Usch, det låter ju inte alls gemytligt. Jag vill nog inte ha en så konservativ tjej. Vill ha någon som är schysst och hygglig när det behövs och som har båda stilettklackarna på jorden.
    Agridulce skrev 2012-01-09 21:18:44 följande:
    Ja, lite så. Se mig lite som en självservering.
    Tycker mina "krav", eller rättare skrivet det jag söker är väldigt rimligt. Jag har ju inga krav på att hon ska ta den i tvåan och göra massa andra snuskiga saker, som vissa andra här verkar ha.
  • lille Birger
    Aynrand skrev 2012-01-10 10:15:16 följande:
    Ja det tycker jag...Du måste duscha av dina snuskiga tankar antar jag...
    och lille Birger måste sudda bort sin sura min, sa mamma innan hon åkte till jobbet.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-10 10:28:50 följande:
    Borde inte du vara på dagis?
    Det är mysigare att vara hemma.

När det är kallt på natten brukar jag rulla in mig i snuttefilten som en rulltårta, så att jag har flera lager filt runt mig alltså.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-10 10:51:25 följande:
    God morgon fina!

Idag ska jag vara väldigt lydig, göra som jag blir tillsagd och sedan få min belöning. Låter bra va?
    Det kanske är på tiden att du hasar dig ned till gymmet någon gång.
  • lille Birger

Den här tjejens midja är ju smalare än hennes rumpa.

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-10 14:44:42 följande:
    BJ??? Jag förstår dig inte riktigt? Är du orolig för min fysiska status eller vill du att vi ska gå till gymmet tillsammans så att jag kan visa dig hur maskinerna fungerar?
    Det skulle verkligen vara jätteschysst om du kunde visa mig hur man ska göra, inte bara med maskinerna.
    Men tänkte främst på att, om du ska vinna Sveriges starkaste kvinna i år, måste du ligga i med träningen.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-10 15:24:16 följande:
    Du vill att Yoyna ska visa hur man raggar upp tjocka tanter.
    Ja det vore också trevligt. Hon kanske kan visa det mellan seten.
  • lille Birger
    och skrev 2012-01-10 15:19:45 följande:
    Alltså Birger, det brukar liksom vara så.
    Hos mig är de typ lika tjocka. Rynkar på näsan
  • lille Birger

Nu har mamma lovat mig att vi ska åka till Vällingby imorgon efter skolan. Glad

• lille Birger
    Yoyna skrev 2012-01-10 20:25:40 följande:
    BJ, men så trevligt! Ska du handla? Jag antar att Mc Donalds är uteslutet? Nu är ju inte fontänerna igång på vintern men annars är det mysigt att sitta där och äta mjukglass!
    Hehe ja, McDonalds mat får jag bara äta på helgerna. Hmm, jag har aldrig ätit mjukglass, bara vanlig. Ja, mamma ska köpa nya trosor och jag ska ha en öronmuffar.
    Yoyna skrev 2012-01-10 20:25:40 följande:
    Hehe, när jag var yngre och mindre välartad (håll för ögonen BJ) så roade vi oss en natt med att hälla tvättmedel i de där fontänerna. Väldigt intressant!
    Tanken var ju god, eftersom de som ingen tvättmaskin har kan tvätta sina kläder där i. Det måste doftat nytvättat lång väg.
Svar på tråden Trash-tråden