Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-01-16 13:55:06 följande:
    Livets ironi. Finns massor av män som inget hellre önskar än en kvinna som sväljer och tar den i tvåan. Sen finns det män som har det och som inte har förstånd att uppskatta det. Chockerande!

Meh,  åt var och en efter hans förmåga att uppskatta.

Det borde inrättas en lag om det. Tar jag makten skall jag införa en Slynombudsman där klagomål kan framföras. Att inte ge en slyna det hon behöver är ett svårt lagbrott
    Tycker definitivt att du borde ta makten. Definitivt!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-16 14:11:59 följande:
    Agri: jag ÄR Snövit! Ska skicka dig en bild! NG har redan sett den
    Har ni en skön eftermiddag?
    Du är ett komplett zoo av små låtsasoskyldiga varelser men du är inte Snövit! Även om jag förstår av bilden att du önskar vara det. Snuskfia!

Och nej, det är inte en skön eftermiddag. Gick promenad på lunchen och kom tillbaka som en dränkt Svampbob Fyrkant. Blötsnö och Agri går inte ihop.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-01-16 15:18:56 följande:
    Våt på fel sätt alltså
    Korrekt uppfattat!
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-16 15:26:22 följande:
    Birger, du förstår att du måste följa upp ett sådant påstående med lite bevis? Gorilla hat vi bara sett dina ena arm tror jag? Hur söt är du?
    Låt mig gissa att Yoyna här drabbades av Ajfåns autocorrect?
    Yoyna skrev 2012-01-16 15:25:01 följande:
    Hahaha, Agri! Du är så charmerande! du vet du och jag spelar i helt olika divisioner gällande oskyldighet. Din är påstådd och ett trevligt komplement medan min är medfödd och genuin...

Hur gick det med de där budorden vi påbörjade för länge sedan? Någon som minns?
    Och du snackar så mycket goja!!! Vet precis hur "oskyldig" du är.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-16 16:20:26 följande:
    Jag saknar Anton.
    Och svar på väldigt viktiga meddelanden jag har skickat till andra i den här tråden.  
    Moi eller modellen av mer kärleksfull sort?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-16 16:25:25 följande:
    De mer kärleksfulla svarar alltid direkt, så jag syftade på dig, ja.
    Svarat.
    Provar min nya skötsamma sida.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-01-16 17:00:41 följande:
    Och, riktig man?? Nä, då kan jag inte hjälpa dig just nu iaf...
    Iiiiiiiiiinte jag heller!!!!! Agri dont share! Död
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-16 19:33:50 följande:
    Agri: Mitt mail till dig var helt oviktigt, men lägg gärna ner tid på att svara på det ändå. Även om det är helt ointressant vad du svarar eftersom du inte är Anton.
    Det vi diskuterar kommer aldrig bli oviktigt på något sätt. Och ärligt talat så lirar det faktiskt i det i viktighet i det konkurrerande gränslandet mot Anton vad du än säger.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-01-16 21:25:26 följande:
    mkt mat
    fast där tror jag att det är BJs faiblesse för märkliga kameravinklar som spökar igen. Hon ser faktiskt helt proportionerlig ut på övriga kroppen.
    Jag gillade henne.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-01-16 21:28:03 följande:
    lägg upp din egen rumpa
    Du anar inte hur ofta jag vill lägga upp min egen rumpa. Men då syftar jag inte på bild.........
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden