• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • och
    Aynrand skrev 2011-11-29 17:40:36 följande:
    FL är en sjysst sandlåda för vuxna.....man träffar trevliga människor ...speciellt i de snuskiga trådarna.....jag tycker bäst om att prata snusk...de andra trådarna tråkar ut mig...de politiska trådarna är överbefolkade med mongo`s med osunda åsikter som i min mening skulle behöva 1- äta gott 2- dricka gott  3- knulla gott och 4- sova gott....jag tror att de skulle komma på andra tankar så småningom.

De politiska trådarna ger mig lust att vara ironisk mot alla och det vill jag undvika
    Det verkar vara väldigt många artonåringar i politiktrådarna, så de skulle nog behöva växa till sig lite med.
    The hard way is the right way.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-11-29 17:40:16 följande:
    Neej.

Han gillar sånt. Hade han inte en lång utläggning om val av ansiktskräm? 
    Nja?
    Var det inte vi som sa något om kåda, krut och...olja? 
    Eau de Salope
  • Aynrand
    och skrev 2011-11-29 17:35:19 följande:
    Den matchade min avatar.
    pls elaborate...
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-11-29 17:40:36 följande:
    FL är en sjysst sandlåda för vuxna.....man träffar trevliga människor ...speciellt i de snuskiga trådarna.....jag tycker bäst om att prata snusk...de andra trådarna tråkar ut mig...de politiska trådarna är överbefolkade med mongo`s med osunda åsikter som i min mening skulle behöva 1- äta gott 2- dricka gott  3- knulla gott och 4- sova gott....jag tror att de skulle komma på andra tankar så småningom.

De politiska trådarna ger mig lust att vara ironisk mot alla och det vill jag undvika
    Haha...
    Jag brukade ju hänga där. Jag behöver 1, 2, 3 och 4. 
    Eau de Salope
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 17:43:17 följande:
    Nja?
    Var det inte vi som sa något om kåda, krut och...olja? 
    Jamen på ett ungefär iaf.
  • Aynrand

NG jag kan inte fatta att du hängde så mkt i de politiska trådarna......
    det måste ha varit ett mått på din undanträngda frustration......typ sublimering...

jag är kåt

• Aynrand
    och skrev 2011-11-29 17:40:16 följande:
    Neej.

Han gillar sånt. Hade han inte en lång utläggning om val av ansiktskräm? 
    det är fjolligt....fast jag tar gärna emot lite råd om bra fajskräm för män...jag tror jag skall börja använda sådana
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-29 17:44:44 följande:
    Haha...
    Jag brukade ju hänga där. Jag behöver 1, 2, 3 och 4. 
    no shit?!
  • och
    Aynrand skrev 2011-11-29 17:46:29 följande:
    det är fjolligt....fast jag tar gärna emot lite råd om bra fajskräm för män...jag tror jag skall börja använda sådana
    Anton: Du ser, du är både efterfrågad och saknad i tråden.
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-11-29 17:45:33 följande:
    NG jag kan inte fatta att du hängde så mkt i de politiska trådarna......
    det måste ha varit ett mått på din undanträngda frustration......typ sublimering...

jag är kåt

Haha...nja, du känner mig bättre än så. Det var min patos Aynrand, när den var på topp.
    Fast visst, du har säkert en poäng, jag tenderar att bli lite bitchig när jag inte får vad jag behöver...

Jag vet att du är kåt. Du får gärna ta ut det på mig om du vill.   
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden