Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-01-06 16:03:35 följande:
    Mrs! Kan inte jag få bli betrodd. Skulle så gärna vilja kika på sonen. Pliiiiis
    såklart
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-06 16:41:20 följande:
    Men åååååååååååååh!!!!!! Gud så söt! Hjärta
    Ser fö ut att ha lite attityd. Coolt.
    Klart han har attityd, han är ghetto!
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 16:50:12 följande:
    Smyger in en snabbis.....

Mycket bättre ämne ni har idag.
    Jag älskar verklighetsbaserade böcker. Mina absolut bästa favoriter är :

Vi lyser som Guld av Azar Mahlojian
    www.bokus.com/bok/9789173891820/vi-lyser-som-.../

Daughter of Persia: A Woman's Journey from Her Father's Harem Through the Islamic Revolution av Settareh Farmaian. Den här boken är bara så jävla bra. Enda anledningen till varför jag inte rankar den som nummer 1 är av lojalitet.
    www.amazon.com/Daughter-Persia-Journey-Father...

På tredje plats har jag ondskan av Jan Guillou följd av Davincikoden och änglar och demoner av Dan Brown.   

Hej! Jag tänkte maila men blev magsjuk osv.. ska ta tag i det snart haha hoppas du har det bra! Puss
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 16:52:43 följande:
    En liten bestämd pojke? Så söt. Glad (Ska ringa K och påminna honom...)
    Han är ganska beskedlig faktiskt men tycker inte om att sova på natten
  • MrsAssault
    PrimitivMan skrev 2012-01-06 16:53:55 följande:
    "En halv gul sol" är väldigt bra. Dessutom (dessvärre) högaktuell på nytt med tanke på oroligheterna i den regionen.

En av mina favoritförfattare är Haruki Murakami. Håller just nu på att läsa "Sputnikälskling". Älskar hans blandning av realism och surrealism/övernaturligt. "Kafka på stranden" är väldigt bra men jag gillar nog "Fågeln som vrider upp världen" (skall nog ta och läsa om den igen) nästan ännu mer (fast det flesta gillar nog "Kafka på stranden" bättre).

En annan favorit är William Gibson. Ni vet mannen som grundade Cyberpunk och begreppet Cyberspace. Har samtliga hans böcker. Hans tre senaster böcker kan man nog inte kalla för science fiction dock (och övriga böcker är heller inte direkt SciFi i traditionell bemärkelse).
    Jag gillar inte william gibson alls. Har försökt läsa hans böcker flera gånger men ruttnar..

En halv gul sol är asbra och hennes andra bok Purple hibiscus är asbra också, men ska man läsa afrikanska författare ska man läsa Chinua Achebe. Han är en av mina absoluta favoritförfattare. Har läst allt han skrivit och allt är skitbra.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2012-01-06 16:57:51 följande:
    Det blir bra när han kommer upp i 9års åldern. Min lillskit avskyr att sova på natten.

Jag var likadan men farmor brukade doppa snuttefilten i vodka och ge mig. Det gör verkligen succe. Nej, jag rekommenderar inte det och har inte kört det med mina söner men det var nog rätt vanlig förr itiden.   
    Han ligger i mitt knä och sover som en gris nu, sov i tre timmar sen fick han lite tutte och nu är han däckad igen och det går inte att hålla honom vaken så han är trött inatt haha men det är okej.. han är ganska lätthanterlig ändå, skriker ingenting bara gnäller lite ibland
  • MrsAssault

Alltså Jason suger musten ur mig bokstavligt haha jag rasar i vikt, är smalare än jag någonsin varit! Var orolig att jag skulle bli fet av att vara gravid och så men det behövde jag knappast oroa mig över. Vägde lika mkt som innan jag blev gravid dan efter förlossningen och nu är jag bra mkt smalare.. kläderna bara hänger på mig

Det här är absolut något alla som vägrar amma borde tänka på, damn vilken superdiet.

• MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-07 18:47:38 följande:
    Ta hit ungen!!!!!
    Jag behöver tappa ett ton pannor och tuttar finns det ju så det räcker och blir över. Det är bara själva barnproduktionen som går så dääääääääär......
    Ja vafan, kan behöva lite avlastning du bor i stockholm va? Det är bara att komma förbi farsta anytime haha
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-07 18:51:38 följande:
    Precis. Får väl kombinera det med att hälsa på farmor som bor där.
    Haha hälsa på farmor och sen komma förbi och amma lite
Svar på tråden Trash-tråden