• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Yoyna

Mrs, Agri, Aynrand (å NG med för den delen): Självklart måste man tänka på hur man ser ut på BB!!! Det handlar ju om personalens arbetsmiljö!

Själv har jag rakat mig å sminkat mig innan jag åkte in. Båda gångerna! kändes väldigt viktigt just då av nån anledning...

• MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-11-29 18:45:04 följande:
    Mrs, Agri, Aynrand (å NG med för den delen): Självklart måste man tänka på hur man ser ut på BB!!! Det handlar ju om personalens arbetsmiljö!

Själv har jag rakat mig å sminkat mig innan jag åkte in. Båda gångerna! kändes väldigt viktigt just då av nån anledning...
    Hur fan lyckades du raka dig?? Sist jag försökte blev det blodbad haha
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-29 18:42:17 följande:
    Är det den man får innan vaxningen?

Ja för vår del kanske, men för Aynrands del är ju hela eventet en stor ära, tycker jag då...
    Eau de Salope
  • Yoyna

Mrs, haha! Jag är vig? Hade dusch då, har för mig att jag slängde upp ett ben i taget på termostaten. Sen körde jag på känsla!

• och

Har inte Anton dykt upp än?

The hard way is the right way.
  • lille Birger
    Agridulce skrev 2011-11-29 18:38:43 följande:
    Men hjälp???? Hur ska du då kunna föda? Man måste ju vara helvaxad och minst ha läppstift på alla läppar! Vad ska de säga på BB? Förvånad
    Min mamma hade hår, inte så mycket dock.
Svar på tråden Trash-tråden