Inlägg från: I Blackrose I |Visa alla inlägg
  • I Blackrose I

Trash-tråden

Jag kommer sakna julskyltningen iår....

Var inte avundsjuk på andras lycka, för du vet inget om deras hemliga sorger.
  • I Blackrose I

Jag känner mig som en Alien.

• I Blackrose I

MrsAssault, du kan inte vara det enda som håller med mig.

• I Blackrose I
    och skrev 2011-11-09 22:50:56 följande:
    Om att du är en alien?
    Hehehehe, tack för skratten. Nej, sextråden jag skriver i. Jag förstår inte hur vissa resonerar. Jag har försökt hela dan att förstå men kommer ingetvart.
  • I Blackrose I
    Aynrand skrev 2011-11-10 08:43:00 följande:
    har kollat på den och vi är nog överens tror jag...ag tycker att det är mkt gnäll där...
    Jag har aldrig träffat på så naiva människor i mitt liv. Är mållös.
    "Jo, vi nekar vår partner sex och h*n ska banne mig vara trogen om h*n älskar mig". WHAT?!
  • I Blackrose I

BJ, har kvinnan slöja på huvudet? Förvånad

• I Blackrose I

Jag är glad att jag slipper FL i 3dagar. Ska bli skönt.

Hur är det med er? Vad gör ni?

• I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-10 21:00:38 följande:
    Rose baby, FL kan du väl slippa närsomhelst om du vill?

Puss!  
    Nej, jag kan inte hålla mig borta från FL när jag har tillgång till en dator. Erkänner mig beroende. Men nu blir det 3 dagar mitt iskogen utan internetuppkopplingsmöjligheter.
  • I Blackrose I
    Yoyna skrev 2011-11-10 21:12:44 följande:
    Hahaha, du är sååå söt!

Det låter bra, ut i skogen med dig bara! Är det du och B som åker? Eller du själv? 
    Tack. Kyss

Nä, det är min vecka. Åker iväg med en släkting (En tjej innan någon tror annat ).
    B har sin vecka nästa vecka.

Hur är det med dig? Bättre?
  • I Blackrose I
    lille Birger skrev 2011-11-10 21:15:13 följande:
    Ja, nu när du skriver det så..    Tror inte ens att det är en klänning hon har på sig.
    Det verkar som att hon har mághnáe (en slags rund slöja) på sig.
Svar på tråden Trash-tråden