Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-19 18:49:39 följande:
    Tack för era synpunkter Mrs och Och!

Nu har vi pratat alla tre och de är överens och har skaffat en dagmatte så det blir nog bra.

Och, vill inte skriva allt här men min åsikt är att det är en relativt svår och krävande hund. Men de har absolut rätt förutsättningar för att ha en hund. Men jag vet att jag och min familj inte skulle klara av det.

Hahaha mina råd var lite sena alltså

Bra att det gick bra, låter ju toppen! 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-19 18:57:40 följande:
    Hahaha, ni är ju för roliga!!!!

Själv piercade jag tungan när jag var 17 och det var ju som en orgasm i sig, grym adrenalinkick! Hade nog kunnat se ut som en nåldyna vid det här laget om det inte var för att det inte är speciellt uppskattat inom mitt yrke. Så jag är väldigt glad att jag hade kvar den upplevelsen tills jag var gammal nog att ta beslutet själv och dessutom minnas upplevelsen!

Hahaha jag piercade min tunga när jag var 18 tror jag, tog faktiskt inte ut den förän några månader sedan. Sedan ångrade jag mig och försökte trycka igenom den igen, men det GICK inte! Fast det bara gått någon vecka. 
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-09-19 19:05:18 följande:
    Det är som min läpp-piercing, den trillade ur och försvann så jag tänkte att jag skulle sticka iväg och köpa en ny stav men väntade ett par dagar och då var det redan kört! Ihopväxt! Jag måste ta ur min intimpiercing innan jag kalvar och den kommer säkert växa ihop också på nolltid.

Jag vill pierca bröstvårtan, eller båda, får se.
    Var har du din intimpiercing? Alltså which part liksom... 
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-09-19 19:12:46 följande:
    NG, skulle jag gärna göra...

Bröstvårtorna är snyggt om man har lagom stora bröstvårtor. (mina är för små) sen har jag sett många bröstvårtor som inte är snygga när man väl tar bort piercingen. Inte så kul.

Mina är ganska stora, älskar saker i bröstvårtorna...

Hur ser de ut när man tar bort den? Kaputt? 
Svar på tråden Trash-tråden