• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Agridulce

God morgon!
    Kanske en aningens manisk Y?
    Själv ska tant inleda dagen med fotvård så hon kan stå vackert vid kvällens mingelparty.

• Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-11-30 07:23:49 följande:
    Hahaha, herregud! Ni är ju helt galna på riktigt!!! Tuuur att jag la mig tidigt igår, jag hade inte kunnat hänga med er, hade blivit alldeles för generad!

Hoppas ni får en bra dag! SoligSjälv har jag varit vaken sedan halv sex, gjort iordning ungarna och dessutom hunnit jobba trekvart. Ska sätta upp julpynt idag. Lätt manisk...?  

Åh jag hatar tomtar!!!

Puss!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-30 07:42:23 följande:
    God morgon!
    Kanske en aningens manisk Y?
    Själv ska tant inleda dagen med fotvård så hon kan stå vackert vid kvällens mingelparty.

Jag vill också ha lite fotvård, borde kanske boka in lite.
    Mitt nagelställe fixar även fötter, hardcore. Jag brukar sitta och kolla på de som sitter uppe i de stora svarta massagestolarna, liksom uppe på en pedistal, medan de små, finlemmade asiatiska brudarna bankar på deras smalben och hyvlar deras fötter haha... 
    Eau de Salope
  • Agridulce

Var är de finlemmade asiaterna? Nedanför mig nu sitter iaf en svenska med kropp som en ardenner. Och vet ni vad? Jag är inte ett dugg kåt. Det är som att bli överfallen av en tandhygienist på fötterna.

• Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-30 08:41:34 följande:
    Var är de finlemmade asiaterna? Nedanför mig nu sitter iaf en svenska med kropp som en ardenner. Och vet ni vad? Jag är inte ett dugg kåt. Det är som att bli överfallen av en tandhygienist på fötterna.

She ate 'em...
    Eau de Salope
  • Aynrand

ja tack ni kan ge mig fotvård....

I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-30 09:45:17 följande:
    Låt mig gissa...

Du är kåt? 
    Vad får dig att säga så?
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
Svar på tråden Trash-tråden