Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-09-15 13:10:14 följande:
    Hej på er!!! {#emotions_dlg.flower}
    hej
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-09-15 13:21:10 följande:
    Kyss
    Anton Chigurh skrev 2011-09-15 13:20:19 följande:
    hej
    Solig
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    What did the hurricane say to the coconut tree?

Hold on to your nuts, this is no ordinary blow job!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 19:35:15 följande:
    Hahaha....den var ganska rolig faktiskt
    Hörs sen, Darling.  
  • Anton Chigurh
    I Blackrose I skrev 2011-09-18 10:29:45 följande:
    Gomorron Solig

Vägrade följa med till Kyrkan och sen till persiska skolan så jag är ensam hemma. Vad gör ni?

Har vuxna män snuttefilt?
    Vafalls, kyrkobesök !!!! Och så vägrar du tjurigt.  Helvetetets plågor nästa, Min underbara Rose. Det får allt bli lite skärpning, ser gärna att jag får lite sällskap i värmen så småningom, men inte av dig, du förtjänar bättre.      mycket bättre.

Således. Återigen : SkÄRPNING.  
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 22:11:30 följande:
    Anton?
    At your service, Madame. All service.....
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2011-09-20 22:17:06 följande:
    At your service, Madame. All service.....
    Shit !!!!

Trött. Som satan. Detta gäller och, och ingen annan. FATTAR NI.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-20 22:19:47 följande:
    Ja jag tänkte väl...

Jesus!
    Förlåt och, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt, förlåt ,förlåt, förlåt ,förlåt. Jag förtjänar ett fruktansvärt grymt straff för detta ödesdigra misstag.

Och se nu för fan till å få bytat nicket nångång. Gärna snart. Som genast. Tex.
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-09-20 22:21:01 följande:
    Min man kan komma en gång i veckan och ligga med alla som vill. Och en gång i veckan för att ligga med mig. Så två gånger i veckan vill jag ha besök av honom minst.
    Det var hemskt vänligt av dig Assultarn, fast jag avböjer vänligen, men fan så bestämt erbjudandet. Inser allt mer vilken otroligt generös kvinna du faktiskt är. Hatten av.
Svar på tråden Trash-tråden