Inlägg från: Kakaa |Visa alla inlägg
  • Kakaa

Trash-tråden

lagom fluffig

• Kakaa
    Anton Chigurh skrev 2012-10-04 12:36:33 följande:
    M-16 är förvisso inte mitt favoritvapen, Birger, men det finns en sak som drar mer här, å det är sprin.....sprä.....hjälmen, en fin hjälm hon har längst upp. På huvudet.

Tack. Igen då.

Jaja, jag var tvungen till att nämna nåt om trivselspridaren också. Även om jag föredrar en Barrett M82 A1..... ett kaliber .50 snipergevär för er som möjligen undrar.
    Du drar åt, SPRINGAN!! mwahahaha. ;D
  • Kakaa

såg någon Efterlyst igår? Om lilla Joakim? :O

• Kakaa

Men vallentuna har bara ökat i patrask.. -.- när jag var 15 så fanns det knappt våld i den byn, nu när man väl skall röra sig tillbaka mot samma håll så börjar såklart allt päckel.

• Kakaa

jag är uttråkad så ursäkta inläggs-spammandet..

vissa kvinnor på denna sida.. _VISSA_ är bra knepiga, mannen får inte runka, får inte ens glo åt någon annan kvinna, dom skall göra kvinnorna gravida på första försöket och helst utav allt skall dom ALLTID ställa upp på sex oavsett om dom är trötta..

jag tycker så djävla synd om er män! :O

• Kakaa
    och skrev 2012-10-04 13:10:35 följande:
    Intressant formulering. Vad menar du med patrask och varför känner du ett behov av att kalla någon för det?
    jag formulerar mig alltid intressant i både negativt och positivt..

Jag har bott i den byn sedan jag var fyra fram till 21.. jag har sett hur drog-vågen dragit över det stället som började som en fin liten byhåla..

jag är väl nog bara bitter på hur mycket skit som dragits dit.. och kommunen gör ingenting åt det.. vallentuna har inte ens en egen polisstation.. Minns när jag och min pappa gick från affären och helt plötsligt såg jag stans blodpöl vid buss stationen.. det var då jag insåg att sådana saker händer där också..

Behovet har jag väl egentligen inget.. Bara Sorligt att det skall krävas en dödsmisshandel för att få folk att förstå vad som händer runt om..

En 22årig liten grabb som jag även gått i samma skola med dog, och vet att han höll på med röka, röka som i hasch osv.. så jag misstänker väl att det var något sånt det handlade om.

Jag är en bitterfitta. :(
  • Kakaa
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-04 13:11:53 följande:
    Vem är det på bilden? Drömmer
    Vilken? röven? Hahaha..
  • Kakaa
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-04 13:20:48 följande:
    Ja, det är ju en tjej på bilden. Vitlysande.
    Det är min röv..
Svar på tråden Trash-tråden