Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-08-28 14:39:37 följande:
    Sååå skön!

Rövarkungens Ö och Barn av vår tid är inte heller så illa.
    Barn av vår tid är alltid bra, lite som alfzelius ikaros. Rövarkungen *tummen upp*
    Om du har ett paraply uppstoppat i röven, fäll inte upp det!
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:38:08 följande:
    Hahaha!!! Popcorn är asgott, jag skulle lätt flasha! {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hehe, kanske skall se om jag får låna den där tröjan då, men den lär sitta som ett jävla korvskinn på mig! Kassler i en helt ny förpackning!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:39:47 följande:
    Nu finns den brutala bilden i galleriet...
    *swiss* kvastar mig iväg!
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:39:47 följande:
    Nu finns den brutala bilden i galleriet...
    Läckra bilder!

Jo bilden är brutal och utstrålar det också. Men mannen är ju ap ful eller alltså en apa hade vart finare att titta på iaf. Nope den karl tilltalar mig inte alls även om bilden scenario gör det.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:47:25 följande:

Tyvärr, har inte förskrivningsrätt på sådana mediciner

Men om du går till en läkare och beskriver dina bekymmer så kan han säkert hjälpa dig??
    Synd! Fast helt ärligt så har jag testat sånna mediciner och de fick mig att vilja ta livet av mig, något jag aldrig ens slagits av innan. Riktigt obehagligt faktiskt.

På tal om läkare så jobbar det två snygga jävlar på vårdcentralen och det i sin tur gör att jag bara verkligen inte vill gå till läkaren. Jag avskyr när folk är så snygga att jag tappar talförmågan! Ogillar överlag att på något sätt bli bragd ur fattning så att jag tappar talförmågan. Skrikandes
  • HäckHäxan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 14:51:23 följande:
    Hahaha du lär hitta en hel del snusk där - lade till dig i min adressbok så du kunde se, dessa bilder vill jag ej ha all out there...
    Tack {#emotions_dlg.flower} Nå jag älskade konsten du har där, jätte vackra bilder.
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:47:51 följande:
    Ikaros, älskar!!!! Gråter varenda gång jag lyssnar på den!!!
    Ja den är vacker, den kan få mig att lipa vissa dagar också.
  • HäckHäxan
    I Blackrose I skrev 2011-08-28 14:50:53 följande:
    Så ni skriver. Skrikandes

Jag borde filma maken. Han gick upp utan att kunna öppna ögonen gick in i köket och letade efter toaletten. Hjälpte in honom til badrummet och tvingade honom ta en dusch. Att han aldrig ger sig. Han erkände sig slagen efter 1,5flaska Tequila igår och 3 Ice smirnoff.
    Åhh smirnoff ice *yummie*
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:49:05 följande:
    Jag har iofs lammkött hemma, min man är tre månader yngre än jag. Men om jag kollar på nån annan så får de gärna vara äldre! Det bästa av två världar?
    hahaha 3 månader

Jag har aldrig eller jo några gånger haft ihop det med någon som är äldre än mig, den äldsta var 28 när jag var 20 och den andra 30 när jag var 22. Första funkade ca ett år, den andra bara några månader, vi har för mkt humör bägge två och avståndet ställde till en del.

Annars har de varit yngre, tösens pappa är 4 år yngre än mig, kille jag hade genom tonåren är visserligen född samma år som mig, men jag i jan och han i dec Senaste exet som är min längsta relation var 1 år yngre.

Fast idag kan jag tänka att en man på 35-38 kanske vore något, men då skall man hitta någon man står ut med i den åldern och som står ut med en annan också OCH tja det verkar lättare att hitta guld i min oklippta gräsmatta helt ärligt
  • HäckHäxan
    Yoyna skrev 2011-08-28 14:57:24 följande:
    Nej, att få sådana tankar på kemisk väg är inget vidare.

ah, gud alltså jag har träffat en läkare (ganska ung fö) som är så het att jag liksom bara tänker på sex när jag är där! Det är helt sjukt, han frågar om det var nått mer och jag vill bara slita av honom kläderna!!!! Skäms
    Lite så är det med dessa bägge, det är inte lika för fem öre, den ena mörk och den andra ganska ljus, men de är så där sjukt snygga och charmiga OCH jag vill bara slita av dom kläderna and bite them both!

Så jag går inte till doktorn om jag inte måste.
Svar på tråden Trash-tråden