Inlägg från: ulfsas |Visa alla inlägg
  • ulfsas

Trash-tråden

Agridulce skrev 2012-12-01 19:33:08 följande:
    Men Ulf! Jag var ju ute igår. Du får ju välja dina utgångar med omsorg. I dag sitter jag framför brasan och pimplar glögg.
    Skit. Jag hade tänkt att gå ut igår men fick en maskin med trasig broms så den blev utbytt och jag blev 2 timmar försenad...orkade inte gå ut efter det. Snö, halka och avisningar stod på gårdagens agenda.

Ha så mysigt med glöggen då...jag gillar glögg medSkål 
    Man, 192 cm, 49 år, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas

God morgon kamrater.
    Inte blev det något festande igår heller. Fick välja på att gå ut eller se på film med sonen.
    Han vann. Skönt.

• ulfsas

Agri, han hade varit på övernattning med några kompisar i fredags. De hade inte somnat förrän ca kl 0600 på morgonen. Han somnade bredvid mig redan kl 20. Han sov i 23 timmar.
    Kul med barn.

• ulfsas
    Agridulce skrev 2012-12-02 14:41:25 följande:
    Pffffffft!!!! Gå och lägg dig igen.
    Nu ska jag ut och spana julmarknad.
    Var har de julmarknad då?
    Vet att de har en ute på Steninge slott. 
  • ulfsas
    och skrev 2012-12-02 14:48:09 följande:
    Lägg ingen energi på det idag.
    Que?Förvånad
  • ulfsas

Hur många ljus som krävs kan ni ju prova och meddela om ni så behagar. Spelar ju viss roll vilka ljus som används

• ulfsas
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-12-06 17:06:30 följande:

Verkar inte vara något för mig på dessa restauranger verkar det som.Förvånad
  • ulfsas

Hade tänkt att gå på AW på fredag. Café Opera igen. Brukar vara trevligt. Soultrain heter det.

Vad skall ni andra göra i helgen då?

• ulfsas

Har idag firat med Prinsessbakelse och laxsushi (barnens favvo) att jag idag varit kapten i 12 år denna 121212

Agri: du fattade vinken :)

• ulfsas
    Elle Se Sent skrev 2012-12-13 19:10:45 följande:
    Ja alltså man brukar ju oftast behöva trycka in sidorna av korken och sedan skruva, men det funkar inte här.
    Det finns en dålig bild på korken som ser ut som om någon trycker ner den och sedan skruvar, men det funkar inte heller.

Tog en bild;
    Den som kan instruera korrekt får typ en julkram eller något.

Försökte ta så bilden på korken visades, men det funkade inte ser jag...

Jag behöver oljas in snarast!

Jag kan, fast då måste jag vara på plats.....men jag är bra på inoljning också. En paketlösning alltså Glad
Svar på tråden Trash-tråden