Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Första gången jag är avstängd så är det för en sån grej, det är fan skandal. Jag har varit skitelak mot folk utan att det hänt ngt. Jag är mycket besviken!

• MrsAssault

Jag behöver 2000 spänn nu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! UFC i Globen i April!!! DAMN det är så jävla fett att jag dör! Är det någon som vill köpa bröstmjölk??

• MrsAssault
    lille Birger skrev 2012-01-12 22:31:40 följande:
    Frågan är om inte lille birger skulle behöva lite smaskig mjölk. Kan vara gott att ta med till skolan och dricka på rasten. Även bjuda fröken.
    Den är jättenyttig för små killar!!
  • MrsAssault
    Aynrand skrev 2012-01-12 20:31:01 följande:
    jag är kåt!!!!!!!!!!!

skall ni anmäla mig?

{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag har anmält varenda inlägg du skrivit om att du är kåt men det händer ingenting. Jag blir väldigt illa berörd eftersom jag är så vansinnigt pryd.
  • MrsAssault
    Anton Chigurh skrev 2012-01-12 22:43:14 följande:
    SHIT !!!!!!  HUR I HELVETE GICK DET TILL ? ! ? ! ? ! ?

Skall bli fan så intressant och vilket fightcard Mr White får ihop här. Och vad fan, får dom verkligen köra på med samma regelverk som i USA ??? 

Otroligt i så fall. Fucking jävla unbelievable.........
    Eller hur!?! Jag är så jävla upphetsad nu att jag inte vet var jag ska ta vägen

Alltså de måste ju fixat nån deal vad gäller reglerna annars blir det ju helt fel. Men de hade några MMA-fighter på rumble of the kings nu sist och de var inte "censurerade" så att säga haha
  • MrsAssault
    Kattdamen skrev 2012-01-12 23:11:21 följande:
    Sport?

*ryser*
    Kampsport! Vältränade karlar enbart iförda shorts pucklar på varandra... yum
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-01-13 19:51:21 följande:
    Jag gör en Aynrand och säger...JAG ÄR KÅT!
  • MrsAssault
    Agridulce skrev 2012-01-14 09:44:46 följande:
    God morgon!
    Jag är bakis, kåt och orkar inte kliva ur sängen. Schkaul!!!
    Jag har inte varit bakis på evigheter, nästan så jag saknar det haha
Svar på tråden Trash-tråden