• och

Trash-tråden

Agridulce skrev 2011-12-04 13:50:10 följande:

Oboy upprducken här (utan runkning).

Nu glöggparty hos vännerna. Det är 5e dagen på raken med evenemang. Får lägga in mig på torken efter jul tror jag.

Eller så får du ordna det lite bättre för dig själv, och se till att du har något annat i munnen som hindrar alkoholintag.
    The hard way is the right way.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 14:43:06 följande:

Ett beroende är fortfarande ett beroende Och...
    Det är iofs sant. Fast det finns ju något som heter seriemissbruk. Är väl bättre att ägna sig åt något som inte skadar levern och samtidigt är väldigt trevligt?
  • och

Ni kan få hjälpa mig att tolka en dröm:

Jag fick syn på en liten gris när jag var ute (tänk de där man har som sällskap hemma), och insåg att jag hade en likadan fast svart hemma som jag nyligen köpt. Fick leta igenom huset och hittade till slut en svart gris som var i en garderob. Jag var väldigt orolig att den inte skulle ha klarat två dagar utan mat, men den rusade glatt ut när jag öppnade dörren.

Betyder detta att Anton kommer att komma körande med en stridsvagn inom den närmsta timmen för att försöka skjuta ihjäl grisen, eller borde jag sätta igång och röja i garderoberna bara?  

• och
    Aynrand skrev 2011-12-04 16:07:03 följande:
    Logiken mellan drömmen och slutsatsen är "implacable"
    Tack. {#emotions_dlg.flower}

Jag har kommit fram till att det är tråkigt att röja i garderober. Tänker istället satsa på att distrahera Anton genom att öppna dörren endast iförd högklackade skor och stay-ups.

Jag tror att han kommer att glömma bort grisen helt och ägna mig all uppmärksamhet istället.   
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-12-04 16:07:11 följande:
    *PUH* Nu är jag äntligen klar med min analysinlägg. Det tog längre tid än jag trodde.

Vad för inlägg är det?
  • och
    I Blackrose I skrev 2011-12-04 16:46:18 följande:
    Fan jag är gråtfärdig....Usch. Viiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiill INTE åka. Gråter
    Det hade varit konstigt om du hade känt annorlunda idag, så jag förstår att du är helt förtvivlad. Nalle Du kommer säkerligen att längta tillbaka en ganska lång tid med. Hemma är ju ändå hemma, och det tar tid innan det byts ut mot en ny plats.

Men det kommer att blir bra! Ni kommer stortrivas, dina barn kommer att hitta vänner och ni får ett helt nytt liv. Hjärta

• och
    lille Birger skrev 2011-12-04 17:33:35 följande:
    Ååh, vilken mysig dröm. Jag tycker om sånna där små grisar. Hade svept in grisen i en filt om jag hade en.
    Nu när du säger det så hade faktiskt grisen en filt som den liksom kröp ut ur. Den var grå, i ylle tror jag.

Bäst jag letar efter filten, det kan ju rent hypotetiskt vara grisens snuttefilt.
  • och
    Aynrand skrev 2011-12-04 19:08:30 följande:
    vet du vad vi kommer att sakna dig med...känns också helt underbart att veta att du är ute på ett så stort äventyr.
    Jag flyttade i vuxen ålder till ett annat land från frankrike till sverige och det är så underbart även om man är rädd och har lust att bära blöja.
    Underbart är det och du skall dela detta med dem du älskar mest...resten kommer att ordna sig även om jag vet att det är tufft!
    Kram!!!!!!!
    Försvinner lusten att bära blöja efter ett tag eller har du fortfarande kvar den?

Fina ord, A. {#emotions_dlg.flower} 
Svar på tråden Trash-tråden