Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Aynrand skrev 2012-01-18 09:43:22 följande:
    Ödet verkar drabba dig nu för tiden......en man som inte togdig i två:an på din bröllopsdag och magsjuka nu.....

Om man ser positivt på det hela så kan det bara bli bättre.....

Ta väl hand om dig Agri!

Tack Aynrand. Ja, jag fattar inte riktigt vad som händer. Först 2 förkylningar och sen toppa med magsjuka. Jag som aldrig brukar vara sjuk.

Att bli tagen i tvåan om än så bara en gång hade ju kompenserat det hela ordentligt. *mutter mutter*
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 09:48:22 följande:
    Surfa med en jävla frukt !!!
    Mmmm..... tvångsapplad via jobbet. Inga andra alternativ. Själv ser jag det som tortyr. Men för att mysstraffa dem lite så tappar jag med jämna mellanrum mobilen i golvet så glaset spricker. Bara för att irritera.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:32:21 följande:
    Tycker jag du gör helt rätt i. Kan man straffa så skall man straffa. Enkel logik.
    Utmärkt filosofi. Jag kör även med greppet "Finns det möjlighet att du skulle kunna straffas för detta? Ja. Gör det!"
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 10:44:00 följande:
    AGRI !!!  
    Tack för stöttan i 3-minuterstråden, tack så mycket. Förstår att du blev riktigt glad för länken till Analdildon eftersom du faktiskt följer mina uppmaningar. 
    Tack igen.  
    Det var nog snarare vitaminerna som hetsade upp mig.
    Och sen är det ett klassiskt fel jag gör jämt och ständigt; felsyftningar el en felstavning så hela inlägget tappar sin mening.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-18 15:59:35 följande:
    Sluta ragga på Anton, tack!
    Han är min. Hjärta 
    Äh! Kinkig du är. Dela med dig lite.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-18 19:11:00 följande:
    Igår försökte jag desperat söva J, idag försöker jag hålla honom vaken fyfan han kommer vara uppe heeeeeela natten..

Jaja, jag kanske kan snacka snusk med er då. Vad är det för topic idag? Rumpor som vanligt eller har vi gått vidare?
    Ge lite stesolid med bröstmjölken. Löser allt!

Det är väl rumpor fortfarande. Varför ändra på ett vinnande tema? Och din ser väl väldigt trevlig ut?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-01-18 18:54:24 följande:
    Smakade även på den, men då kom ljuden tillbaka.
    Det kanske är en sån där fylld bulle? Som kladdar när man biter i den. Prova.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-01-18 18:55:10 följande:
    Bara för att han tyckte att din rumpa var fin betyder det inte att han vill klämma på det.
    Det??? Är min rumpa objektifierad nu? Utmärkt!
    Och Anton rusade upp på min topp tio-lista när han sa att den var fin. Solig
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-01-18 19:25:57 följande:
    Inte ?????????????????????????????????????????????????? ?????????????????????????????
    Nu måste du vara sjuk eller något? Inga kursiverade eller boldade bokstäver???? Ingen smiley?

Plockar fram tempen här.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-01-18 19:27:24 följande:
    Min rumpa är vrålsnygg! Har alla bilder på en trasig dator tyvärr men den är grann!
    Är övertygad om det. Men kräver bevis - använd mobilen! Seså!
    Jason är väl mogen för sin ålder? Han kan fota.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden