• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • PrimitivMan
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 12:40:23 följande:

Ett sådant kyrkfönster skall jag ha i min kyrka. Jepp precis AynRand, helgoninnan "Sankta Slyna" beskyddare av de ständigt kåta. Böjer mitt huvud i djup vördnad.
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 12:46:16 följande:
    Inte jag.
    Du är helt klart en fin flicka!
    I thank God I was raised Catholic, so sex will always be dirty
  • och
    Aynrand skrev 2011-12-04 12:51:15 följande:
    Du är helt klart en fin flicka!
    Du glömmer mig.

Rose: Du är jättemodig, det kommer bli bra! NalleHjärta 
    The hard way is the right way.
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2011-12-04 12:41:27 följande:
    Det funkar det med. Synderskor behöver få lite pisk med jämna mellanrum för att hålla sig på den rätta vägen.
    Det låter som en jobbigt tillstånd. Inte för att jag vet hur det känns givetvis, men kan förstå att det är problematiskt. Fast öven jag kan ibland känna mig för Venus böjd. Då läser jag lite i den heliga skriften och tänker goda tankar om bot och förbättring så går det över.
    Agri behöver kanske piska sig för att göra bot
    Men vänta nu???? Här går man och duschar sig ren från synd (kan iofs ha syndat under tiden) och när man kommer tillbaka så pågår rena botgöringsfesten här?

Det är söndag idag och Agri ska inte tänka en endaste smutsig tanke. *gör korstecken och 15 ave Maria*
    Naughty by nature
  • Aynrand
    och skrev 2011-12-04 12:56:51 följande:
    Du glömmer mig.

Rose: Du är jättemodig, det kommer bli bra! NalleHjärta 
    Det är du med...Här finns det bara fina flickor eller hur!
  • Agridulce
    Missade inte. Är bara artig när man lämnar öppet mål sådär.

Naturligtvis är du en fin flicka. Precis som jag.
    Jag är också artig, jag lämnade dörren öppen för dig. Solig
    Men jaa, det kan vi enas om i alla fall.
    Fick du ligga något idag då? Svara helst nej, så jag inte blir avundsjuk. 
    och skrev 2011-12-04 12:56:51 följande:
    Du glömmer mig.
    God morgon lilla och.

För att svara på gårdagens fråga: nej, men jag fick något annat så du kan delvis vara avundsjuk.
    Naughty by nature
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2011-12-04 12:48:17 följande:
    Ett sådant kyrkfönster skall jag ha i min kyrka. Jepp precis AynRand, helgoninnan "Sankta Slyna" beskyddare av de ständigt kåta. Böjer mitt huvud i djup vördnad.

Känner att det borde finnas en bön to go with it, men min kreativitet är inte på topp och ingen rotting finns i syne...så inspiration till bön lyser med sin frånvaro.
    Eau de Salope
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 13:03:22 följande:
    Känner att det borde finnas en bön to go with it, men min kreativitet är inte på topp och ingen rotting finns i syne...så inspiration till bön lyser med sin frånvaro.
    haha!
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-04 13:03:22 följande:
    Om du backar snabbt in i mattpiskan 100ggr så ska det nog ha en botgörande effekt. Hjälp till självbot liksom.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden