• Forumvärd

    Vinn en resa


    Vem är årets coolaste lilla glasögonbärare?
    Specsavers tillsammans med Familjeliv ger sig ut för att hitta Sveriges absolut coolaste lilla glasögonbärare. 



    Så här gör du:
    Allt du behöver göra är att ladda upp en bild på din coola lilla glasögonbärare i åldern 0-12 år, i forumet.
     
    En jury  som består av representant från Specsaver Optik och redaktionen på Familjeliv, kommer sedan ta fram 5 finalister som sedan röstas fram i forumet av Familjelivs medlemmar. Du kan ladda upp din bild t.om 1/9 och därefter kommer en omröstningstråd att startas.

    Det här kan du vinna
    :
    En resa för hela familjen (2 vuxna och 3 barn) till The Reef, i Fredrikshavn (värde ca 5000kr)

    I priset ingår:
    Färja från Gbg T/R med bil En övernattning på The Reef, Fredrikshavn Inträde till äventyrsbadet för samtliga i familjen
    Priset kan nyttjas under 2011/2012

    The Reef:
    http://www.thereef.se/

    Lycka till! Solig
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-26 14:48
    Ni får gärna lägga in bilder som visar era hjärtan i solglasögon men endast bidrag som visar knoddar med riktiga glasögon är med i tävlingen
  • Svar på tråden Vinn en resa
  • sär skriven


    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Forumvärd
    Alvi skrev 2011-08-25 09:25:23 följande:
    När ska bllden in senast?
    Det går att lägga upp bilder i tråden t.om den 1/9 och därefter så plockar juryn ut finalisterna och det startas en omröstningstråd
  • sär skriven
    Forumvärd skrev 2011-08-25 09:47:29 följande:
    Åh vilken fin bild!
    Tack!
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Waersta

    Antar min bild blir utom tävlan.. men jag visar den ändå för han passar så bra i mormors gamla brillor från 80-talet, typ.


  • Jessica1977

    Bilden är på min dotter Edith, 5 år. Det är hennes riktiga glasögon som hon fick när hon fyllde fyra år. Hittade de på en seconhand-butik och gick sedan till Specsavers och skaffade glas!

Svar på tråden Vinn en resa