• Anonym (Tight...)

För tight..?

Kan man vara för tight där nere? Har seriöst aldrig ens kunnat få upp en tampong(minsta storleken), med lite våld kan jag när jag är överkåt få upp ett finger max 4cm innan det blir för trångt...
    Blir det bättre när man förlorat oskulden/går det ens att förlora den?

• Svar på tråden För tight..?
  • thomas55

Tror faktis att det går att få ut en unge den vägen trots allt

• Anonym (Tight...)
    thomas55 skrev 2011-08-25 13:11:13 följande:
    Tror faktis att det går att få ut en unge den vägen trots allt
    Jo, men måste ju gå att få in något först... :(
  • thomas55

Det som kommer in är vanligtvis mindre - slappna av

• Anonym (Tight...)

Jo förvisso, men börjat få småpanik när jag inte ens kan få upp en tampong

• Jonzonto

Tror inte man kan direkt vara för tight.. Men det finns väl en sjukdom som heter Vestibulit som gör att man kan få ont lätt.. Har inte läst så mycket om den, men har för mig att de va att det kan vara smärtsamt att ha tex sex...

Men varför "går" det inte då? Eller vad är det som blir fel? 

• Anonym

Om du är oskuld, så kanske du spänner dig när du försöker få in fingrar eller en tampong. att föra in en tampong har ju inte heller direkt med sexlust att göra utan är ett nödvändigt ont. 
    Tycker att du ska testa i lugn och ro, se till att vara rejält upphetsad och använd  någon skön olja eller glid på fingrarna. Börja med ett finger.
    Tror inte att det är något fel på dig.  det här kanske har blivit en "grej" för dig - som du otoar dig över,  och det gör dig ännu mer spänd.

• Anonym

Antagligen så gör då något fel när du för in tampongen. Om du gör rätt och du ändå är för trång så borde du uppsöka en gynekolog. 

• Anonym (Tight...)

Gör inte ont men efter 4cm så tar det tvärstopp kan inte pressa fingret högre än så, brukar lätt kunna spänna mig vid tampong men är avslappnad då jag är kåt iaf
    men får ta o testa med olja även om jag är riktigt våt ändå(rinner efter ett tag...)

• Anonym

Jag kunde inte använda tampong innan jag hade blivit av med oskulden. Nu går det hur lätt som helst!

• Anonym (Tight...)

Okej, lite hopp då iallafall

Svar på tråden För tight..?