• Anonym (gnällig)

fy tusan vilken familj man har!

Här sitter man på sin födelsedag, gått upp tidigt och städat hemmet, gjort i ordning mig och barnet, bakat tårta och donat. Men inte är det någon som kommer, inte ens min man. Maken beslöt sig för att åka på festival i fredags, han skulle komma hem på lördag kväll. På lördag kväll så ringer han och säger att han ska vara hemma idag, tidigt innan jag ens vaknat. Och han är inte hemma ännu, utan ringer och beklagar sig över att det blivit såhär och har så dåligt samvete osv. Lagom att komma med nu? Inte har han köpt något heller, för han har inga pengar (kolla på hans konot och han har 3000kr kvar). Det enda jag önskade mig var att han skulle snickra klart bänken han påbörjade förra månaden - men det har han inte gjort.
    Till råga på allt så ringer mina föräldrar och säger att
     dom inte kan komma, för dom ska åka fem mil bort till min syster och handla mat med henne. Dom kunde inte titta förbi och gratta mig, för det har dom inte tid med. Inte heller har någon annan av mina vänner ens kunnat ringa. Känner mig så förolämpad och ensam och framför allt sviken av min egna familj.

• Svar på tråden fy tusan vilken familj man har!
  • Kippeman

Usch, tråkigt tjejen...Du har all rätt att vara sur, dålig stil av dina närmaste tycker jag..

Grattis från mig!

KRAM!!

• Bumbi6666

Grattis!!!

♥♥♥♥ Elias är mitt allt ♥♥♥♥
  • pluvdo

Du får bjuda hem några trevliga människor från familjeliv istället, då. Spontant och bra.

• Anonym

Grattis på födelsedagen! Jag fyller också år idag och det är bara min man och dotter som sagt grattis. INgen av mina sex syskon, mamma eller pappa har messat...Min bästis skickade sms och kort :) Det var snällt. Fortfarande är dagen ung, så jag hoppas på iaf ett samtal eller sms från nån i min familj

• stumpetroll

Ett stort GRATTIS på din dag!!

Är ledsen för din skull!!

kram

• Qurren

Grattis på födelsedagen!

Förstår mycket väl att du är besviken! Jag skulle i din sits ta barnen och åka iväg och göra nåt kul ( vet inte hur stora de är förstås ), äta ute, gå på bio eller nåt! Så kan maken komma hem när det passar..  

• ego

Ett stort grattis på födelsedagen!!!

Jag hade själv blivit jävligt besviken om detta hade hänt mig så jag förstår om du känner dig ledsen....(helt ärligt fick jag ett hugg i hjärtat när jag läste din ts)

STORT grattis igen! 

Svar på tråden fy tusan vilken familj man har!