Inlägg från: EllanEriksson |Visa alla inlägg
  • EllanEriksson

Vuxna i sparkdräkt!

Men måste allt vara snyggt då?
    Dem är jättemysiga, enligt kusindottern som har en, och ska skaffa en själv när jag har råd så... Ser inget fel på dem, visst JAG skulle inte vilja ha dem på stan.. Tycker inte själv att det passar om man nu inte har en speciell karaktär som kurigumis och är på konvent eller så ^_^
    ni som är så emot OnePiece hade inte stått ut under nationaldags helgen runt Vaksala Torg i år xP

• EllanEriksson

hastakvasta: bilden kommer väl ifrån ett OP-party....?
    Och vafan.. Man är väl inte WT bara för att man har foppa, OP o åker Ålandsbåt? Hur jävla dumt är inte det att säga?
    Sen är WT så jävla överanvänt idag att det ens saknar betydelse.. Allt är ju WT idag.. Ååh! Så trött på det uttrycket!

• EllanEriksson
    en rund boll skrev 2011-08-29 17:43:05 följande:
    Men du TS, tyckte inte du att man skulle skita i hur man såg ut och att man fick ha vad man ville på sig i "vita tajts"-tråden?
  • EllanEriksson
    Griffonmatte skrev 2011-08-29 17:56:39 följande:
    Hihihi, jag vill ha en.... MEN.... skulle aldrig visa mig utanför lägenheten med den. Möjligtvis en jacka över på hundprommisen så man bara ser benen (självklart inte nån bubblegum rosa färg......). Men tycker de är för dyrt mysplagg dock... :)
    Finns "billiga" för 600 på Stadium ^^
  • EllanEriksson

eller förresten.. ta bort citat-tecknena.. Dem kostar ungefär lika mycket som en vanlig mysdress med byxor och tröja xD

• EllanEriksson
    Griffonmatte skrev 2011-08-29 18:01:41 följande:
    Ja ziperall kostar ju 599 när man beställer, men jag tycker det är liiite dyrt för en
    "ligga hemma i soffan mysdress". Men nångång ska jag köpa mig en Drömmer
    Jag fick en mysdress med byxor och tröja.. Tror det kostade ung. 400/500 iaf.. ^^ 
    Tycker själv att man kan unna sig en mysdress för 500-600 nån gång i sitt liv :) såå.. Iväg o köp en vettja xD *ge GriffonMatte en spark i baken* :P Nädå ^^ du gör som du vill ^^ 
  • EllanEriksson
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:15:19 följande:
    Jorå. Jag tänkte ta upp det också. För jag tycker faktiskt det. Men det går ju till en viss gräns känner jag. Jag menar, man går ju inte gärna omkring med blöjor heller Det ser suspekt ut.
    Det där med att man inte ska bry sig om hur man ser ut, är ändå en sanning med modifikation känner jag. Herregud jag vill inte se ut som en uteliggare heller. Visst ska man bry sig om hur man ser ut inom vissa ramar. Sen v a r jag ju faktiskt lite kluven i den där "vita tights" tråden. Ja här kommer det. Jag sa faktiskt att det ser trashigt  ut även det. Det sa jag. Många på Ålandfärjor med vita tights för övrigt också. Det påpekade jag.
    Ser fler vita tights på en skola än va jag nånsin sett på en färja så... =_='''
  • EllanEriksson
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:25:14 följande:
    Har du åkt med Wiking Line från Stockholmsterminalen?
    Åkt med Eckerö och Tallink Silja/Silja Line... 
    Tror inte att det är BARA Viking som har folk med vita tights...  
  • EllanEriksson
    Suck och suck skrev 2011-08-29 18:29:18 följande:
    Nä, det tror inte jag heller.
    Nej och tror du tycker att det är många just för att du ogillar det.. Det handlar om mental uppfattning.. 
    Jag märker t.ex 23, 32 och 42 överallt bara för att jag blivit besatt av dem.. Det är för att jag ger det min mentala uppståndelse.. :) 
  • EllanEriksson
    Suck och suck skrev 2011-08-29 22:01:25 följande:
    Njae. Jag har ju inte sällat mig till kategorin som avskyr vita tights tycker jag (Jag märkte bara att de var extremt vanliga på överförfriskade damer i medelåldern som hade med sig STORA väskor som de skulle handla på taxfree på) Det var väl mer en familjebåtsvariant jag åkte, där det DELS var stora skaror med familjer, där varenda kotte hade foppatofflor, i kombination av lite mer uppklädda damer, oftare i sällskap två och två och de var VÄLDIGT ofta uppklädda i vita tights (de här medelålders damerna)
    Vara singel i medelåldern, sugen på att ragga karlar, beredd att fylla resväskan från Tax-free och vita tights var alltså en absolut kombination som inte gjordes avkall på då det gällde singelsällskapsdamerna om jag uttrycker mig så.
    (Snart har de op-kaninerna att se fram emot. Inte så dåligt kap i o f om man vill bilda familj.
    Hehe okej ^^
  • EllanEriksson
    Modgun skrev 2011-08-30 11:05:51 följande:
    Spelar ingen roll om den är skön eller ej,.
    Det ÄR fruktansvärt fult med sparkdräkt som gör att vuxna ser ut som förvuxna bebisar. 
    Men... MÅSTE det vara snyggt?
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!