• Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Nej tack!!
    EXTREMT populärt bland kändisar nu (bor i ett kändistätt område) och de SER inte kloka ut! Trenden har väl inte hakat sig fast hos gemene man, folket och FL än, men det kommer!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:40
    Länk förresten om någon vill iaktta den www.ziperall.se/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 20:43
    Myskläderna ser ju värst ut.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-28 22:49
    Lägger in onepice också för det är väl det man säger oftast kanske? onepiece.com/

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-08-29 11:30
    Bild gärna, ni som vågar visa er.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!
  • Bambi07

Definiera sparkdräkt. Menar du onepiece (myskläder) eller jumpsuits (i vanliga tyger som är lite mer fashion)?

• Suck och suck
    Bambi07 skrev 2011-08-28 20:42:09 följande:
    Definiera sparkdräkt. Menar du onepiece (myskläder) eller jumpsuits (i vanliga tyger som är lite mer fashion)?
    Jag menar myskläderna. De ser värst ut!
  • Duoo

Tycker inte den är supersnygg, men den är säkert jätteskön. Därför beställde jag min igårSkrattande

• KinkyE

Det är väl ungefär som Crocs, skönt men ser förjävligt ut på alla över 3år.

I'm a liar and that's the truth!
  • Shorona

Ryser av obehag när jag ser onepieces! Onepiece och haremsbyxor borde aldrig ha uppfunnits.

• Suck och suck
    Duoo skrev 2011-08-28 20:44:19 följande:
    Tycker inte den är supersnygg, men den är säkert jätteskön. Därför beställde jag min igårSkrattande
    Usch, jag tycker inte den ser skön ut heller, faktiskt. Inte att gå omkring i. Ser ju hur obekvämt ut som helst att gå omkring i (ute iallafall), ett jädra pluffstyg som hänger och dänger och så den där klumpiga dragkedjan. Usch!
  • pluvdo

Jag såg en ung tjej i en vit- och rosarandig sådan häromdagen. Hon var kanske 12 år gammal eller något och den måste varit i vuxenstorlek för den var sååå stor. Det såg urlöjligt ut. Den delen som egentligen skall sitta uppe vid skrevet hängde praktiskt taget ner i marken, så lång var dräkten. Inte snyggt.

• sheena82

Säkert jättemysig att glida runt i. Men så fult. Såg en tjej och en kille på stan igår som hade vars en...Han svart och hon rosa. Ingen hit kan jag lova. Dom såg ut som 2 förvuxna bebisar...

• Suck och suck
    Shorona skrev 2011-08-28 20:47:22 följande:
    Ryser av obehag när jag ser onepieces! Onepiece och haremsbyxor borde aldrig ha uppfunnits.
    Ha, ha, ha Håller med!!
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!