Inlägg från: Suck och suck |Visa alla inlägg
  • Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Machapuchare skrev 2011-08-28 20:59:15 följande:
    Onepiece och andra varianter är väl rätt vanliga ffa bland ungdomar nuförtiden?
    Det ser nog bättre ut bland ungdomar. Jag tror att min reaktion kommit främst jättestarkt nu av att vuxna tar på sig babydräkterna.
  • Suck och suck
    Lenora skrev 2011-08-28 20:59:29 följande:
    Usch! Det är helt enkelt inte värt risken att ha på sig en sådan! Grannarna och sjukhuspersonalen skulle tro att jag hade någon kinky sexlek för mig i stil med att leka bebis... 
    Precis vad man tänkt. Kinkyleken att leka baby, bland suspekta, har spritt sig. Allt för att tänja på gränserna, som modet gör ibland, och dum-folket går på det.
  • Suck och suck

Ett bevis på att folk har dem för att vara coola är att jag ser folk lufsa omkring i dem fast det ÄR ALLDELES för varmt för dem. De är ju väldigt varma i sig har jag hört, och att då stå ut att gå omkring i dem när det är 20-25 grader ute är för mig obegripligt.

• Suck och suck
    Bambi07 skrev 2011-08-28 21:12:27 följande:
    Fjortisarna brukade (för några år sedan i alla fall) ha på sig sina Fjällräven-jackor på Gröna Lund. Mitt i sommaren.
    Förvisso. Canada Goose och Fjällrävenjackor. Töntar!
  • Suck och suck
    Parniara skrev 2011-08-29 11:06:05 följande:
    Bor i Norge, här var de superpopulära för nåt år sedan. Som tur är med alla uda modegrejer blir de snart bortglömda. Nu är det ingen som har dem längre.
    Puh!
  • Suck och suck

Ni är ju så många som har den ändå. Ni har inte lust att visa upp på bild?

• Suck och suck
    Tygtiiger skrev 2011-08-29 11:23:46 följande:
    En sådan skulle jag inte ens ta på mig ensam hemma med lampan släckt. No-no.
    Ha, ha .
  • Suck och suck
    PrincessOfIce skrev 2011-08-29 11:18:18 följande:
    Min sjuåring tjatar om en men jag tvärvägrar! Det räcker med barnens hela pyjamasar när de var riktiga bebisar!!

Så jäkla fult!!Kräks 
    Min dotter som i femårsåldern tyckte det var så töntigt med sparkdräktspyjamasen. Nu får vi väl se, har inte riktigt kommit till barnen här, men de brukar ju ta efter de vuxna
    Ok, att ett barn har det, kan jag väl smälta.
  • Suck och suck
    Lady Bird skrev 2011-08-29 11:26:50 följande:
    Det löser man lätt med en varm och mysig dagblöja.
    Ha, ha, så har man fullföljt munderingen.
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!