Inlägg från: Suck och suck |Visa alla inlägg
  • Suck och suck

Vuxna i sparkdräkt!

Loriyana skrev 2011-08-29 11:28:55 följande:
    Eller så kan man ha knäppning därnere precis som vid babybodys
    Hi, hi. Vi får väl se om sparkdräkten utvecklas lite.
  • Suck och suck

Pernilla Wahlgren ser ju jättebebisgullig ut i sin, för hon är så kort!

• Suck och suck
    Nipplee skrev 2011-08-29 11:32:32 följande:
    va fan, hade inte en snusning om att detta fanns. blir säkert skit poppis.
    Norge är redan klar med sin vända, så vi ligger efter.
  • Suck och suck
    lilla mej skrev 2011-08-29 11:34:28 följande:
    inte speciellt nytt....... min sambos syster har haft "sparkdrakter" lange nu, fast hon anvander dem som pyjamas. Jag trodde hon kopt dem i nagon slags utkladnings affar men dom om min forvanad nar jag sag dem i vanliga affarer....och dessa har hon haft i manga ar...eller minst 5 for det ar sa lange jag och min sambo varit tillsammans...har dock aldrig sett nagon annan ha dem. 
    De har ju gått att köpa på nätet och så, Och varit populära i andra länder. Och så nu börjar de verkligen komma hit. Sen ett halvår tillbaka va(?) så börjar de komma till Stadium och butiker och så.
  • Suck och suck
    Nipplee skrev 2011-08-29 11:39:44 följande:
    nån som vet vad dom kostar?
    Till på köpet är de rätt dyra.
    Kan Stadium ha hissat ner priset till närmre 500:- max? Annars kring tusenlappen. Helt otroligt!
  • Suck och suck
    Suck och suck skrev 2011-08-29 11:41:53 följande:
    Till på köpet är de rätt dyra.
    Kan Stadium ha hissat ner priset till närmre 500:- max? Annars kring tusenlappen. Helt otroligt!
    500:- som MINST menar jag. Men snarare kring 700:- va? tror jag.
  • Suck och suck
    Suck och suck skrev 2011-08-29 11:42:47 följande:
    500:- som MINST menar jag. Men snarare kring 700:- va? tror jag.
    Och så har de väl legat kring en tusenlapp på nätet va, som folk som gärna velat ha dem innan de kommer till Sverige, gärna betalt.
  • Suck och suck
    MrsTM skrev 2011-08-29 11:45:46 följande:
    Usch jag får samma vibbar som när foppatofflorna kom. Säger samma sak som jag sa då: Jag skiter i hur sköna de är, det ser för jävligt ut!

OK att man får ha på sig vad man vill hemma i sin egen trädgård, men ute på stan? NEJ, NEJ och åter NEJ! Gäller både foppatofflor, träskor, mysbyxor och onepiece!
    Ha, ha, ha foppatofflor och ziperall, och så Ålandsbåten. Klappat och klart med WT.-paketet.
  • Suck och suck
    MrsTM skrev 2011-08-29 11:50:01 följande:
    Fixa den där rosa sparkdräkten och de gröna foppatofflorna så fixar jag praoplats till dig som Lisebergskanin! Skrattande
    Ja, just det det är ju de där leksaksland- /nöjesfälts- kaninerna som ser ut sådär!
    Någon som testat att komma in bar- / restaurang /disko, med de där? Skulle var kul att se dörrvakters min om man dyker upp några stycken till ett uteställe.
Svar på tråden Vuxna i sparkdräkt!