Vuxna i sparkdräkt!
Här är ett foto på mig;) Tycker helt klart att det finns värre plagg och sätta på sig ha!
(Alltså jag förstår faktiskt inte hur de kan vara sköna heller. Men det är jag det. Tyckte även min dotter verkade "lite fånge" i sin pyjamas då det begav sig, och förstod när hon ville lämna den helt.)

Och ni som går med dem hemma, Det kan ni väl göra. Men v a d tycker ni om fullvuxna män som går omkring med det ute? Det ser verkligen inte klokt ut. Jag kan köpa att lite skatare och tonåringar lufsar omkring i de där, men det finns ändå en gräns i vilket folk som kan ha dem.
Sen om man då f ö l j e r ett mode och sätter på sig onepiece, MÅNGA av de som gör det, skiter just inte i hur de ser ut. Det är ju det som är grejen. De följer modet och bryr sig så mycket om hur de ser ut i förhållande till det att det blir fel. Det ser inte bra ut.
Men har man det som en mysdress hemma och tycker den är urskön, då tycker jag att man kan fortsätta ha den.
Alltså jag har nästan inte reagerat på det när jag sett det på extremsportare bara.
De kan väl få gå omkring och se lite töntiga ut. De är ju ändå ganska coola med sin extremsport. Dessutom har ju ofta extremsportare och idrottare (i gemen) ok figurer, vilket gör att det inte blir så j ä t t e i l l a