Inlägg från: Mr Respect36 |Visa alla inlägg
  • Mr Respect36

Sex/celibat under graviditeten?

Hej

Nästan som du tog orden ur min mun:)känner igen det där till punkt och pricka.Jag har nu inte fått legat på 6 månader.Förra veckan kom vårat andra barn till världen och nu hoppas jag att mitt celibat är över.Men tyvärr finns ej tendenser på sexsug hos min sambo än så jag försöker hålla mig på det torra,fast nu är det svårt.Överväger att vara otrogen "hitta ett ons elr älskarinna för att få till det" men då igen skulle jag va en dålig pappa och hur skulle man kunna dras runt med att man varit med andra kvinnor när man är ute med barnen som sambon och jag satt till världen.Nää de går inte,man får helt enkelt vänta på att frun ska bli sexglad igen"ibland önskar man att hon va naken då man kommer hem från jobbet,men det händer no moore,såå ack bara att bita i det sura äpplet och hoppas hoppas:)detsamma får du med göra ts:) Har dock kommit på en sak som får mig lite lugnare om jag blir sugen,tänk på ett ex som du hade mycket sex med så att du får iafall bekräftat att du kan än,inte glömt bort hur man ska göra:)så gör jag,ha det bra 

Svar på tråden Sex/celibat under graviditeten?