Lånar din kille dina kläder?
Lånar din kille dina kläder ibland, är det okej med dig?
Lånar din kille dina kläder ibland, är det okej med dig?
Han hade inte kommit i dom.Han är lite större än mig.
han är en jävla snyltare på mina kläder. både jeans och hoodies lånar han ofta. det är helt okej för mig.
Nej, men jag lånar ofta hans kläder !
Ja, vissa t-shirtar som han kallar för spänntröjor. Dessa håller in all lös hud från de hundra kg han gått ner och jäklar vad smal han ser ut då!!!
Haha han skulle inte få på sig mina kläder hur hårt han än ville ha dem...jag är en väldigt liten kvinna nu för tiden och har små kläder så det är ingen ide
Men för övrigt så har jag vissa kläder som han lätt skulle ha kunnat låna om han kunde ha dem och han har fått ärva käder av mig som jag har krympt ur. Vi gillar bägge WCT-jackor tex så såna har han fått några av mig när jag har krympt
Nej han får inte plats i dem heller
Hade varit helt ok för mig om det varit möjligt, tror han är nästan dubbelt så stor som mig
Däremot lånar jag av han ibland ;)
Nej. I och för sig äger jag mest en massa t-shirts och mjukisbyxor, men det hjälper inte när han är 2½ dm längre än jag och har en massa muskler överallt ...
Ja, några tröjor och tjocktröjor som jag köpt i några storlekar för stora, brukar han låna.
Jag brukar låna hans skjortor, och ibland andra kläder.
Hade det inte varit okej hade vi inte gjort det, såklart, men jag har svårt att tänka mig varför det inte skulle vara okej.