• Riam

Skaffa älskarinna till sambon?

Anonym (osexig) skrev 2011-08-30 12:26:01 följande:
    Det är tyvärr så jag känner ibland. Att det är synd om honom som är så snäll, bra och fin inte får det sexliv som han förtjänar. Det är säker många kvinnor som hade tackat ja till honom utan att blinka. Och så går jag här hemma och kniper igen...
    Bara nyfiken på en sak? Skulle du klara av tanken att han har sex med nån annan? Skulle det inte göra saken värre för dig med att han rör vid dig? Jag säger som de andra. Ha massor med SEX! Du kommer få gnistan tillbaka! :)

Lycka till med sexlivet:)
  • Riam
    Anonym (osexig) skrev 2011-08-30 12:38:38 följande:
    Egentligen skulle jag ju inte klara av den tanken, det hade känts fruktansvärt! Men det är väl den där känslan i mig som vill att alla omkring mig ska ha det bra. Jag har nog svårt att inse att min smabo älskar mig fast vi inte har sex så ofta...
    En gång i tiden va jag också så! Men du då? Du kommer ALLTID, ALLTID oavsett vad som händer i livet leva med dig själv. ALLTID! Tänk på dig själv! Livet är som en bok och du är huvudpersonen i din bok! Se tll att den personen mår bra! För vad jag märker mår du inte bra på alla håll och kanter.

Ni kanske borde åka bort en helg och bara njuta av varandra och varandras kroppar? Det blir nog svårt i början men sen så kommer det att släppa:)
Svar på tråden Skaffa älskarinna till sambon?