• Peas82

    Nån gravid på heminsemination??

    Nån som gjort insemination hemma och plussat?? jag ska snart börja inseminera hemma. Hur gjorde ni? hur många gånger vid äl osv??

  • Svar på tråden Nån gravid på heminsemination??
  • Mejjjja

    intressant! har läst en del om heminsemination pga att min pojkvän och jag har det lite svårt med att ha sex och vi ska med testa detta! har köpt en spruta på apoteket 5ml och filat bort kanten längst ner på den (som jag läst andra göra) vi börjar i morgon då beräknad ägglossning ska vara på söndag. håller dej uppdaterad om det skulle bli något av det och önskar dej lycka till! :)

  • coronas

    Jag och min flickvän är igång med heminsemination med vår vän. Vi har gjort insemination två gånger nu men det har inte tagit än. Vi har kört med en 5 ml spruta från Apoteket där vi filat ner kanterna. Flickvännen sprutar in sperman sakta i mig med sprutan. Försöker komma så långt in som möjligt men tycker ändå inte att det är särskilt långt. Jag har hört att man ska vara våt under tiden för att simmarna ska simma smidigare in samt att man ska få orgasm samtidigt som man sprutar in. Vi körde första gången på varje dag runt äl och andra gången på varannan. Nästa gångs tror jag att vi kör på varannan också. Är det andra som har några tips? Hur många här inne har det fungerat för och hur lång tid tog det för er?

Svar på tråden Nån gravid på heminsemination??