• vinnis

orenhet

hmmm det låter ju inte riktigt som allt är på sin plats om man säger så...8 år och smetar bajs på väggarna.. ni får tjata och förklara för dem hur viktigt det är med hygien, och hur vidrigt det är att hålla på med sånt som bonus gör samt att lära honom vad respekt är fastän det borde väl vara ganska självklart att man bara inte gör vissa saker? (så går det förhoppningsvis in nån gång)..annars, kolla upp det. Det är mitt råd.

• vinnis
    Ess skrev 2011-09-02 17:26:09 följande:
    Jag hade inte varken tvättat eller tagit någon skit efter dem. Antingen så hade dom gjort det själv eller så kanske pappan skulle mocka efter dem.

Hade pappan blivit arg för att jag låste ute dem från ena toan, då hade han fått ett stort problem på halsen då jag inte hade accepterat varken hans eller barnens uppförande.
    Helt seriöst så hade jag hellre blivit särbo eller ensamstående tills barnen antingen flyttat hemifrån eller åtminstone blivit rumsrena. Tom en hund har bättre förstånd, då den inte vill smutsa ner sitt område.
    mina föräldrar har bekanta som agerade kontaktfamilj åt två barn som betedde sig på det viset och det visade sig att dem hade grova psykiska störningar. Inte å värst förvånande..dock synd om dem. Men det slutade med att dem fick en ny kontaktfamilj...och förmodligen en ny, igen..
Svar på tråden orenhet