vilka barn kläder tycker du är bäst
vilken butik har bestbarn kläder
motivera gärna vf du tycker som du tycker
vilken butik har bestbarn kläder
motivera gärna vf du tycker som du tycker
Av dom alternativen tycker jag helt klart pop! Mest för att jag är "allergisk" mot pojk- och flickavdelningar.
Fast mina ungar ha till 90% Blingo i sin garderob!
Dom slår allt
håller med dig helt smileymalin
Tycker po. p har helt klart bäst barn kläder av de alternativ som finns med här, men det är också bra mycket dyrare. Vår son har även en hel del från Kaphal och Lindex, men jag gillar verkligen inte HM.
Fast vi köper mest kläder från nätet. Altså ingen av dessa alternativ. Mest märkeskläder fast nästan alltid till rea-pris!
Kvalitetsmässigt - Po.P.
Mest prisvärt - KappAhl (bättre kvalitet än H&M och Lindex, men billigare än Po.P).
Sämst måste jag nog säga att H&M är. Tycker de har sämst kvalitet och har dessutom sjukt uppdelade avdelningar.
POP går helt bort o i övrigt kör vi en blandning av alla möjliga märken inte bara de på listan här.
Nu när dottern har storlek 128 är det bara H&M som är hyfsade av de där fyra. Kappahl och Lindex är otänkbara nu, det ser ju inte klokt ut med tonårskläder på en 6-åring. POP är ok, men jag tycker de har blivit så tråkiga, fast det är kanske höst/vinterkollektionen som alltid är trist, de har lite roligare vår/sommarkläder. För tillfället handlar vi mest på Zara och Gap.
Av de butikerna rösta jag på Lindex även om jag inte handlar särskilt mycket dr heller, men jag gillar deras basplagg.
Jag handlar mest i olika webshoppar. Mycket Molo, Nova star, Hummel och Katvig t.ex