• odda

vilka barn kläder tycker du är bäst

vilken butik har bestbarn kläder

motivera gärna vf du tycker som du tycker 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden vilka barn kläder tycker du är bäst
  • SmileyMalin

Av dom alternativen tycker jag helt klart pop! Mest för att jag är "allergisk" mot pojk- och flickavdelningar.
    Fast mina ungar ha till 90% Blingo i sin garderob!
    Dom slår allt

Nellie 060510 Leah 090921
  • odda

håller med dig helt smileymalin

• Sommarlöv

Tycker po. p har helt klart bäst barn kläder av de alternativ som finns med här, men det är också bra mycket dyrare. Vår son har även en hel del från Kaphal och Lindex, men jag gillar verkligen inte HM.

Fast vi köper mest kläder från nätet. Altså ingen av dessa alternativ. Mest märkeskläder fast nästan alltid till rea-pris!

• Sommarlöv
    SmileyMalin skrev 2011-09-02 21:22:35 följande:
    Av dom alternativen tycker jag helt klart pop! Mest för att jag är "allergisk" mot pojk- och flickavdelningar.
    Fast mina ungar ha till 90% Blingo i sin garderob!
    Dom slår allt
    Håller med om att blingo är bra. Me and I är med väldigt bra kvalitet på.
  • Majsan70

POP går helt bort o i övrigt kör vi en blandning av alla möjliga märken inte bara de på listan här.

• Sommarlöv
    Pumpkin skrev 2011-09-02 21:26:03 följande:
    Kvalitetsmässigt - Po.P.
    Mest prisvärt - KappAhl (bättre kvalitet än H&M och Lindex, men billigare än Po.P).

Sämst måste jag nog säga att H&M är. Tycker de har sämst kvalitet och har dessutom sjukt uppdelade avdelningar. 
    Precis därför jag inte heller gillar HM. Så könssterotypt så man mår illa.
  • Tant Green

Nu när dottern har storlek 128 är det bara H&M som är hyfsade av de där fyra. Kappahl och Lindex är otänkbara nu, det ser ju inte klokt ut med tonårskläder på en 6-åring. POP är ok, men jag tycker de har blivit så tråkiga, fast det är kanske höst/vinterkollektionen som alltid är trist, de har lite roligare vår/sommarkläder. För tillfället handlar vi mest på Zara och Gap.

• SmileyMalin
    Sommarlöv skrev 2011-09-02 21:26:35 följande:
    Håller med om att blingo är bra. Me and I är med väldigt bra kvalitet på.
    Ja deras kvalite gillar jag också! Därimot inte riktigt min smak. men visst finns det lite Pop och Me&I i garderoben Dom stora kedjorna har jag nästan helt slutat handla på!
    Nellie 060510 Leah 090921
  • Busbellan

Av de butikerna rösta jag på Lindex även om jag inte handlar särskilt mycket dr heller, men jag gillar deras basplagg.
    Jag handlar mest i olika webshoppar. Mycket Molo, Nova star, Hummel och Katvig t.ex

Mamma till Nora, August och Ella
Svar på tråden vilka barn kläder tycker du är bäst