vilka barn kläder tycker du är bäst
vilken butik har bestbarn kläder
motivera gärna vf du tycker som du tycker
vilken butik har bestbarn kläder
motivera gärna vf du tycker som du tycker
Pop har tyvärr ganska tråkiga och alldeles för dyra kläder. Köper deras ullkläder, men inget annat. Köper mjukisbyxor på Kappahl, jeans på Åhléns, tröjor där jag hittar fina. Ska vara fina färger, mönster och gärna unisex. Mycket handlar jag på nätet. GAP-eu är vår stora favorit just nu och vi har massa kläder därifrån. Tradera handlar jag ofta på och då blir det blandade märken såklart. Ytterkläder i sportaffärer.
Min son är drygt 1 år och hans kläder kommer i stort sett bara från PoP och H&M (och en klädbutik som heter Next).
Jag gillar kläder utan en massa batman/spiderman/bamse osv.
Lindex kläder gillar jag inte direkt, då de har just mycket bamse osv.
H&M och Ellos!
Av de du räknar upp så gillar jag Pop bäst. Tycker dock att det är alldeles för dyrt, så jag brukar passa på att fynda på Tradera och det syns oftast inte att kläderna är använda. Så jag tycker att de har bra kvalitet.
HM har en del snygga kläder, men flickstorlekarna (har en flicka som är 5 år) är små, och bebisbyxorna är superkorta i benen, och har man en lång smal grabb som vi så passar inga byxor, för om benlängden ska passa så blir de för stora i midjan.
Lindex är ok på en del saker. Jag har så fruktansvärt svårt för alla kläder med fula Bamsetryck, eller Mumin eller vad som helst egentligen, så det är inte ofta det finns något på Lindex. De har dock en del bra basplagg, enfärgade tights osv. Dessutom nästan enda stället det går att hitta enfärgade strumpor till barn.
KappAhl har en del fint och en del fult. De har så många olika stilar blandat så egentligen borde man ju hitta nåt som passar och det gör jag oftast, men inte så mycket.
Däremot rekommenderar jag Åhléns barnkläder! Snygga, färgglada kläder som är ganska unisex. Där shoppar jag det mesta!
HM. lätt...så roliga kläder. köpte en mysoverall stl 68 där. är en nallebjörn dräkt till i höst. kostade 200 kr typ.
annars second hand
Bor i en stad där det bara finns Lindex att välja på men jag handlar mest på Lindex även om jag är i en större stad. Älskar deras basutbud, särskilt deras mjukisbyxor som är jättebra byxor att ha på förskolan och leka i. En stor fördel med Lindex är att de inte har så mkt dubbelstorlekar. Helt värdelöst när man har en pojk som drunknar i 98-104 men är lite för stor för 86-92...
inga av ovanstående alternativ...
Molo är helt klart överlägsna i både kvalitet, färg och utformning tycker jag!!! Önska rjag bara kunde klä mitt barn i det, men trots att jag handlar det mesta på Tradera skulle det bli för dyrt...
Name it är också bra tycker jag.
Lindex!
Tycker att de tillverkar lekfulla, färgglada, mjuka plagg i bra kvalité.
Kläder som gör att små barn får se ut som just små barn i stället för små minikopior på oss vuxna
POP´s kläder kan också vara fina - men ack så dyra!