Inlägg från: Anonym (want to be) |Visa alla inlägg
  • Anonym (want to be)

Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!

Tiiara skrev 2011-09-03 21:55:53 följande:
    Välkommen! :D
    Berätta gärna lite mer om dig själv =)
    Tack, jag väljer nog att vara lite anonym till en början. Lite kan ja väl berätta
    Är 25år, grabbig, en naturmänniska, är inte så mycket för stadslivet, Älskar film, musik och fotografering...
    Huvudsaken är inte att man har samma intressen utan att man respektera den andre.

Jag vill jätte gärna träffa någon, till en börja snacka och träffas, ta en fika, gå på bio eller liknande, sen se vart de leder...

• Anonym (want to be)
    Anonym (vill) skrev 2011-09-04 15:21:26 följande:
    Hm jaa... Vill träffa en tjej. Ålder är inte så himla viktigt för mig, huvudsaken att det stämmer med personligheten och kemin. Själv är jag 27!
    Jag vill också vara lite anonym men skulle säga att jag är nånstans mitt emellan tjejig och grabbig. Är intresserad av en hel del saker men för att nämna ett par så är jag rätt konstnärlig av mej och tycker om att träna :)
    Var bor du någonstans...
  • Anonym (want to be)
    Anonym (vill) skrev 2011-09-04 17:42:18 följande:
    Hmm ja alltså just nu bor jag utomlands faktiskt (dock inom Norden), pga jobbet. Har familj i Skåne. Men jobbet här är inte tänkt att vara för alltid ...
    Var bor du själv?
    Västra götalnd.

Skåne är faktiskt ett ställe som ja tycker är väldigt mysigt..

• Anonym (want to be)

Också med på Flator nu... 

Ska bli kul att se om man hittar någon..

Alltid tyckt att de e ganska oseriös sida innan men nu när ja gick verkade den mycket bättre 

• Anonym (want to be)
    Anonym (flata) skrev 2011-10-11 21:41:42 följande:
    Kan rekommendera thegaymode.com det är en betydligt mer aktiv sida än flator.se ! :)
    Fast är de inte väldigt svårt att få invites till den...
  • Anonym (want to be)

Ingen som vill snacka med mig ?

Svar på tråden Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!