• Tiiara

Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!

Jag är inte ensam om att tycka att det är svårt att hitta andra homo/bisexuella tjejer. Det är svårt med dejtingsidor och än svårare på krogen o.dyl.
    Så här är stället där vi kan träffas i stället, snacka, lära känna varandra, kanske få nya vänner, eller rentav hitta kärleken? ;)

Välkomna!

• Svar på tråden Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!
  • Tiiara
    Anonym skrev 2011-09-03 21:52:52 följande:
    Jag slänger ut en liten "kontaktannons" då..

Jag är intresserad av att träffa en tjej mellan 20-35år Helst oi Västra götaland
    Även om man kanske inte är intresserad av frhållande kan de vara kul att snacka osv..  
    Välkommen! :D
    Berätta gärna lite mer om dig själv =)
  • Tiiara

Själv är jag 20 år, vill gärna träffa en tjej mellan 18-25 år.
    Jag längtar efter ett förhållande med en tjej, men vill gärna "bara" snacka med, träffa fler människor =)

• Tiiara
    Anonym (vill) skrev 2011-09-04 11:53:06 följande:
    molly26malone
    @gmail.com

är min msn! :)
    Välkommen!
    Berätta gärna mer om dig själv och lite vad du är ute efter? =)
  • Tiiara
    I Juno 1 skrev 2011-09-04 17:53:01 följande:
    Vill bara tipsa om att det finns en sajt som heter flator.se som är en mötesplats för både flator och bisexuella tjejer. Blev själv medlem där alldeles nyss och det verkar vara en seriös sajt och med väldigt många medlemmar. Nästan 10.000
    Tack för tipset! Har nu blivit medlem där =)
  • Tiiara
    Lindu81 skrev 2011-09-05 13:04:24 följande:
    Hej! :)

allt bra med er?

Jadå, idag är jag hemma och städar ^^ Själv då?
  • Tiiara
    hildafrida skrev 2011-10-02 19:53:47 följande:
    Hej hej!
    Har ni försvunnit från tråden?
     Nej då, jag är kvar! Jag har bara blivit medlem på flator.se =) skitbra sida ju! Har redan kommit i kontakt med flera tjejer. Jag heter QueenTiara där, ni kan ju lägga till mig som vän, eller skriva en rad om ni vill =)

Men för att hålla igång tråden lite :P Vem är du, hildafrida? =)
  • Tiiara
    Zodic skrev 2012-01-11 01:41:06 följande:
    Gaymode är så mycket socialare än flator.se tycker jag, och folk är mer aktiva! :)

Då kanske man ska prova det också. Är endast medlem på flator nu, och tycker att det är trevligt, men ganska segt..

• Tiiara

Jag registrerade mig på gaymode, men efter att jag var inne där första gången kan jag inte längre logga in, varken med mailadress, användarnamn eller lösenord. Har provat flera gånger, men det står bara att det är fel. När jag väljer "skicka lösenord" får jag aldrig nåt mail, inte ens i skräppost. Jätteskumt :S
    Heter QueenTiara där. Om någon känner sig manad, får du gärna kolla efter om min registrering ens har sparats öht.. Vet någon hur man kontaktar kundtjänst? Hittar inget på startsidan.. :S

Svar på tråden Singeltråden för homo/bisexuella tjejer!