Anonym (jodåsåatt) skrev 2011-09-06 19:20:09 följande:
Visst brukar man titta... men kanske inte titta som att spana in någon... eller? Du kanske brukar det med alla...?Ja vist är det konstigt att människor i allmänhet ofta faller för personer som står i auktoritet....
Philipsson skrev 2011-09-06 17:49:13 följande:
Hur komemr det sig att så många kvinnor förälskar sig i personer som utövar makt på dem?
Nej, inte "människor", utan bara kvinnor. Du missuppfattade mig tydligen, sannolikt helt medvetet, och väljer att bortse från verkligheten.
Anonym (jodåsåatt) skrev 2011-09-17 11:09:48 följande:
Hahaha hmm...
Jo de kan man ju undra...
Inte precis som att cykla på en vanlig träningscykel ju! Man cyklar i grupp på ett pass, klart att någon borde leda gruppen ( förslagsvis instruktören som det så fint heter) Annars skulle man ju lika gärna kunnat cykla själv, ute, på en riktig racecykel, som jag för den delen också gör men man taggar varandra att prestera mer i grupp... :D
Viu som inte behöver andra för att bli taggade kör på egen hand.
Men visst är det trevligare med en sexig rumpa framför.
Nej, var sak har sin tid. Och den där förbaskade musiken sen, som läcker ut från de där ställena. Hur fan står folk ut? Inte konstigt att folk blir döva! Och dessutom då ett skrikande fruntimmer...."KOM IGEN NUUUUU", "KÖÖÖÖÖÖÖÖR".
Nej, jag har aldrig provat, men jag vet att det är så ändå.