• Anonym (jodåsåatt)

Jag är kär i min spinninginstruktör!

Jag är kär...

....i min spinninginstruktör!

Jag har familj, hon har familj... Jag lever i ett bra förhållande och älskar min man (han tillåter mig att träffa andra av samma kön) Hur hon har det i sitt förhållande vet jag inte...

Hon är så grymt vacker! Jobbigt, vågar snart inte gå dit mer... rädd att hon märker hur jag kolla på henne!
    Jag behöver min träning och gillar hennes pass så att byta gym bara för detta känns så där...

Hjälp mig sammla ihop mig!..  Jag vill dit för att träna, jag vill dit för att se/träffa henne men tror ni att hon märker något?

• Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!
  • Philipsson

Hur komemr det sig att så många kvinnor förälskar sig i personer som utövar makt på dem?

• Anonym (jodåsåatt)

Visst brukar man titta... men kanske inte titta som att spana in någon... eller? Du kanske brukar det med alla...?

Vildblomman skrev 2011-09-06 17:02:43 följande:
    Man brukar väl titta på sin instruktör när man tränar?
    Ja vist är det konstigt att människor i allmänhet ofta faller för personer som står i auktoritet....
    Philipsson skrev 2011-09-06 17:49:13 följande:
    Hur komemr det sig att så många kvinnor förälskar sig i personer som utövar makt på dem?
  • Philipsson
    Anonym (jodåsåatt) skrev 2011-09-06 19:20:09 följande:
    Visst brukar man titta... men kanske inte titta som att spana in någon... eller? Du kanske brukar det med alla...?Ja vist är det konstigt att människor i allmänhet ofta faller för personer som står i auktoritet....
    Philipsson skrev 2011-09-06 17:49:13 följande:
    Nej, inte "människor", utan bara kvinnor. Du missuppfattade mig tydligen, sannolikt helt medvetet, och väljer att bortse från verkligheten.
  • Vildblomman

Inte riktigt ;) men jag var kär i min kvinnliga instruktör för ett pass jag nu inte minns namnet på. Men jag ställde mig ganska långt bak och lite snett bakom henne då sundes det ju inte om jag spanade eller tittade för att se hur man skulle göra :)

• Platypus

Vet inte om jag kan påstå att jag varit kär i en instruktör, men visst får vissa instruktörer tankarna att vandra mot trevligare nejder

Hade en spinninginstruktör som jag definitivt inte hade tackat nej till, hon var både söt, sexig och trevlig på en gång. 

• Anonym (jodåsåatt)
    Platypus skrev 2011-09-07 09:37:06 följande:
    Vet inte om jag kan påstå att jag varit kär i en instruktör, men visst får vissa instruktörer tankarna att vandra mot trevligare nejder

Hade en spinninginstruktör som jag definitivt inte hade tackat nej till, hon var både söt, sexig och trevlig på en gång. 
    Mmm tankarna vandrar visst iväg! Blir ju helt varm i kroppen bara av att tänka på henne :)
  • aaaaaaaaaa

Kanske OT, men behöver man verkligen en instruktör för att cykla på en cykel som står stilla, på ben?

• Anonym (jodåsåatt)

Hahaha hmm...

Jo de kan man ju undra...

Inte precis som att cykla på en vanlig träningscykel ju! Man cyklar i grupp på ett pass, klart att någon borde leda gruppen ( förslagsvis instruktören som det så fint heter)  Annars skulle man ju lika gärna kunnat cykla själv, ute, på en riktig racecykel, som jag för den delen också gör men man taggar varandra att prestera mer i grupp... :D

• Philipsson
    Anonym (jodåsåatt) skrev 2011-09-17 11:09:48 följande:
    Hahaha hmm...

Jo de kan man ju undra...

Inte precis som att cykla på en vanlig träningscykel ju! Man cyklar i grupp på ett pass, klart att någon borde leda gruppen ( förslagsvis instruktören som det så fint heter)  Annars skulle man ju lika gärna kunnat cykla själv, ute, på en riktig racecykel, som jag för den delen också gör men man taggar varandra att prestera mer i grupp... :D
    Viu som inte behöver andra för att bli taggade kör på egen hand.
Svar på tråden Jag är kär i min spinninginstruktör!